Schuttle bug (gå cykel)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. november 2012

Rebecca55

Er der nogen der kender den og ved om den er go ?

Jeg synes den er lidt smart fordi den kan pakkes helt sammen, hvilket er godt for os når vi nu har 3 vi skal have med rundt. Men synes måske også den ser lidt billig og måske ikke for go med de helt små hjul !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

An&Jo

Rebecca55 skriver:

Jeg synes den er lidt smart fordi den kan pakkes helt sammen, hvilket er godt for os når vi nu har 3 vi skal have med rundt. Men synes måske også den ser lidt billig og måske ikke for go med de helt små hjul !!!

kender flere der har dem hvor de holder ganske fint til at blive brugt, også blive brugt meget..

vi ville os gerne have haft den, men vi valgte en wheely bug fordi den var på tilbud..

Anmeld

6. november 2012

mth1987

Rebecca55 skriver:

vi har en til vores datter, tror vi købte den da hun var 1 1/2. Hun har været glad for sin. Jeg ville ikke købe den i stedet for en traditionel løbecykel dog. Men den holder fint og hun kan fint køre på den stadig et år efter

Anmeld

6. november 2012

Rebecca55

An&Jo skriver:

kender flere der har dem hvor de holder ganske fint til at blive brugt, også blive brugt meget..

vi ville os gerne have haft den, men vi valgte en wheely bug fordi den var på tilbud..

Bliver de også brugt udenfor ?

Anmeld

6. november 2012

An&Jo

Rebecca55 skriver:

Ja de der shuttle bug de bliver, men jeg ville ikke bruge vores wheely bug udenfor..

Vi har købt en rigtig løbecykel ud til, men de har meget bedre balance på de andre fordi der er 3 hjul på..

Anmeld

6. november 2012

Rebecca55

mth1987 skriver:

vi har en til vores datter, tror vi købte den da hun var 1 1/2. Hun har været glad for sin. Jeg ville ikke købe den i stedet for en traditionel løbecykel dog. Men den holder fint og hun kan fint køre på den stadig et år efter

Det lidt en erstatning for de traditionelle røde scooterer. Jeg synes jo det er smart de kan slås sammen til ingen ting, når man nu har 3 der skal med rundt.

Anmeld

6. november 2012

mth1987

Rebecca55 skriver:

Vores blev brugt inde i starten men kom ud i sommers og det har den ikk taget skade af. Står i legehuset om natten

Anmeld

6. november 2012

mth1987

Rebecca55 skriver:

Det lidt en erstatning for de traditionelle røde scooterer. Jeg synes jo det er smart de kan slås sammen til ingen ting, når man nu har 3 der skal med rundt.

Som erstatning for den ville jeg sagtens syntes du ku dog køre de ikk så godt på græs hvor de scooterne måske køre lidt bedre

Anmeld

6. november 2012

Rebecca55

An&Jo skriver:

Ja de der shuttle bug de bliver, men jeg ville ikke bruge vores wheely bug udenfor..

Vi har købt en rigtig løbecykel ud til, men de har meget bedre balance på de andre fordi der er 3 hjul på..

Ja de er også kun halvandet år nu, så det er for tidligt at købe en de selv skal holde balancen på.

Super tak for svar.

Anmeld

6. november 2012

Rebecca55

mth1987 skriver:

Som erstatning for den ville jeg sagtens syntes du ku dog køre de ikk så godt på græs hvor de scooterne måske køre lidt bedre

Nåå ja, det kunne der være noget om. Jeg overvejer lige nærmere.

Men tak for svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.