Hej
Jeg har killinger pt som jeg har sat til salg.
Jeg bor i Jylland, og skal ved et tilfælde til København ugen efter de er blevet 12 uger.
Derfor har jeg tilbudt to af køberne (der bor på sjælland) at tage deres killinger med.
Det vil de begge meget gerne, og den ene gav mig adresse og ville også give lidt i tilskud til benzin 
Men den anden, spurgte om vi skulle mødes på en tank ved motorvejen, til trods for vedkommende selv nævner at de bor 7 min væk fra den tank - eller om vedkommende skal komme og hente killingen der hvor jeg skal overnatte.
Jeg ved ikke om jeg måske har misforstået det lidt, men er det ikke underligt at mødes på en tank? Det kan også være at vedkommende vil gøre det for at "lette" mig.
Jeg ville da ikke have noget imod at køre de 7 min ekstra af motorvejen, med killingen, for lige at se hvor den kommer til at bo. Det ville jeg faktisk have det bedst med.
Er det mig der ser forkert på det, eller kan man godt aflevere en kat på en tank? Jeg ser det jo som mine små babyer, så synes det er lidt forkert.
Hvad siger jeg i øvrigt til vedkommende, for at give udtryk for at ejeg godt vil komme forbi adressen med killingen, uden det virker stødende eller påtrængende?
På forhånd tak 
Anmeld