1. jordemoderbesøg i går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. november 2012

bubba

Heei..

var til første jordemoderbesøg i går, det gik bare supergodt :-) var 16+0 og livmoderen var 16 cm, så det var jo en super str :-) hun lyttede også til hjertet og det lød jo bare så godt :-D

så nu venter MD d. 30/11 og 2. Jdm-besøg d. 10/12.. Blir så goooodt.!! :-D

En lille update herfra :-) håber mavserne vokser og at I alle har det godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

M (:

bubba skriver:

Heei..

var til første jordemoderbesøg i går, det gik bare supergodt :-) var 16+0 og livmoderen var 16 cm, så det var jo en super str :-) hun lyttede også til hjertet og det lød jo bare så godt :-D

så nu venter MD d. 30/11 og 2. Jdm-besøg d. 10/12.. Blir så goooodt.!! :-D

En lille update herfra :-) håber mavserne vokser og at I alle har det godt..

Hvordan kan det være, at du skal til jordemoder allerede 14 dae efter MD? I min kommune siger de, at det besøg er afskaffet pga. MD-skanningen.. 

Anmeld

7. november 2012

Tulle83

M (: skriver:

Hvordan kan det være, at du skal til jordemoder allerede 14 dae efter MD? I min kommune siger de, at det besøg er afskaffet pga. MD-skanningen.. 

Jeg synes godt nok også det lød mærkeligt. Jeg skal først til andet jordemoderbesøg sidst i januar, og jeg er 18+4 i dag...

Men ja, det er sikkert forskelligt fra kommune til kommune

Anmeld

7. november 2012

M (:

Tulle83 skriver:

Jeg skal også først i januar.. 

Anmeld

8. november 2012

bubba

M (: skriver:

Jeg skal også først i januar.. 

Tror måske bare at det er sådan de gør det her i Herning :-) det kan jo også være at de aflyser tiden :-) det gjorde de vidst nok med min veninde :-)

Anmeld

11. november 2012

n00b 2.0

Jeg har også min anden tid ved jm 9 dage efter scanningen - jeg er fra Esbjerg, så kan ske at det er noget, de gør i denne kommune, men ikke i jeres?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.