Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zarina ligger primært til venstre. Igår var hun så tydelig at jeg kunne mærke både numse og ryg. Jeg tror at grunden til hun gør det er fordi min moderkage ligger til højre. Der er nok mere plads den anden side. Der har hun faktisk ligget de sidste mange uger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lullaby skriver: Zarina ligger primært til venstre. Igår var hun så tydelig at jeg kunne mærke både numse og ryg. Jeg tror at grunden til hun gør det er fordi min moderkage ligger til højre. Der er nok mere plads den anden side. Der har hun faktisk ligget de sidste mange uger
Han ligger skiftevis i højre og venstre side. Men med hovedet nedad (har han faktisk gjort under hele graviditeten). Og fødderne sparker under mine ribben, så ubehageligt!
I højre side med fødderne plantet ude i siden og numsen op af. Men nu maven sunket en del så nu ligger hendes numse ved navlen og fødderne oppe under vbrystbenet alle mine børn har lagt i den side så når jeg ik har mave på er det klart at se hvor jeg har mest hud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128