Har jeres baby en yndlingsside at ligge i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. november 2012

Lullaby

Zarina ligger primært til venstre. Igår var hun så tydelig at jeg kunne mærke både numse og ryg. Jeg tror at grunden til hun gør det er fordi min moderkage ligger til højre. Der er nok mere plads den anden side. Der har hun faktisk ligget de sidste mange uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Tøs85

Min lille dreng skifter ofte side og så ligger han der en uges tid og skifter igen.. Så tror ikke han har en ynglingside, andet end jokke fødderne ud i siden og ind i ribbenene på mig.. Hehe..

Anmeld

5. november 2012

Miss BananaHammock

Lullaby skriver:

Zarina ligger primært til venstre. Igår var hun så tydelig at jeg kunne mærke både numse og ryg. Jeg tror at grunden til hun gør det er fordi min moderkage ligger til højre. Der er nok mere plads den anden side. Der har hun faktisk ligget de sidste mange uger

Hvis jeg har følt rigtig så har junior lagt i højre siden under hele graviditeten, på nær da han var lille nok til at svømme rundt om sig selv konstant. Det er ihvertfald meget tydeligt at han nu her ligger i højre side da venstre side virker helt blød ift.

Anmeld

6. november 2012

Jenie

Min lillefis ligger i højre side og helt oppe under ribbene. hun er sjældent i venstre Side og nederst i maven så. hun er pænt meget i vejen lige pt men hun sparker lystigt så hun har det nok godt der venter bar på hun skal stille sig klar.

Anmeld

7. november 2012

anitalund

Lillefis ligger primært i højre side eller på tværs. Med hans hoved lige ved ribben, så jeg tit får åndenød, når jeg sidder..

Anmeld

7. november 2012

Misser1989

Han ligger skiftevis i højre og venstre side. Men med hovedet nedad (har han faktisk gjort under hele graviditeten). Og fødderne sparker under mine ribben, så ubehageligt!

Anmeld

17. november 2012

frk andreasen

I højre side med fødderne plantet ude i siden og numsen op af. Men nu maven sunket en del så nu ligger hendes numse ved navlen og fødderne oppe under vbrystbenet alle mine børn har lagt i den side så når jeg ik har mave på er det klart at se hvor jeg har mest hud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.