søger ungt par omkrig slagelse/skælskør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. november 2012

Bella89

Hej

Ja! som overskriften lyder søger jeg/vi nogle unge forældre omkring slagelse eller skælskør til at snakke med og venne-hygge med jeg selv er gravid i uge 18 og ville sådan ønske jeg hadet en veninde at dele tiden med nu og efter

Jeg har i forvejen en datter på godt 4 år næsten
ps. vi er 23 år og 21 år

knus bella

håber at høre fra dig/jer.

pss. viste ikke lige om dette sted var det helt rigtige sted at sætte det, men nu sidder den her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

mth1987

Bella89 skriver:

Hej

Ja! som overskriften lyder søger jeg/vi nogle unge forældre omkring slagelse eller skælskør til at snakke med og venne-hygge med jeg selv er gravid i uge 18 og ville sådan ønske jeg hadet en veninde at dele tiden med nu og efter

Jeg har i forvejen en datter på godt 4 år næsten
ps. vi er 23 år og 21 år

knus bella

håber at høre fra dig/jer.

pss. viste ikke lige om dette sted var det helt rigtige sted at sætte det, men nu sidder den her

Hej og tillykke med din graviditet. Jeg ved vi er en del herinde fra vestsjælland i alle aldre så mon ikk det er muligt at kunne finde nogen man kunne med

jeg selv er 25 og er gift (han er 26), sammen har vi en datter på 2 år vi bor i Sorø

Anmeld

6. november 2012

Bella89

mth1987 skriver:

Hej og tillykke med din graviditet. Jeg ved vi er en del herinde fra vestsjælland i alle aldre så mon ikk det er muligt at kunne finde nogen man kunne med

jeg selv er 25 og er gift (han er 26), sammen har vi en datter på 2 år vi bor i Sorø

Mange tak
Jeg kunne forstille mig at der var mange der var fra den del af, men ved ikke lige hvor mange

Det er da heller ikke så langt væk, men ved ikke hvad det tager med bus og sådan til sorø

Anmeld

6. november 2012

mth1987

Bella89 skriver:

Mange tak
Jeg kunne forstille mig at der var mange der var fra den del af, men ved ikke lige hvor mange

Det er da heller ikke så langt væk, men ved ikke hvad det tager med bus og sådan til sorø

Nej Sorø ligger lige ved siden af Slagelse tager 10 min i bil, ved dog ikk hvordan det er med busser da jeg aldrig har taget bussen i de år jeg har boet her  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.