Hurra...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

Bella89

M (: skriver:

Det virker bare lidt pylret at få en tryghedsskanning, når vi skal til MD på mandag.. 

Jo, det er første gang.. Tror jeg har mærket den et par gange i løbet af weekenden, men er ikke 100% overbevist - og slet ikke fordi det kom rimelig mange gange på et kvarter, og så har jeg intet mærket siden.. Ved godt, det er normalt at der går længe i mellem på dette tidspunkt, men alligevel...?

Ja, hvis simple øvelser eller massage kunne løse problemet i stedet for piller, så ville de da klart være at foretrække! 

det vil jeg ikke sige... måske det bare er mig
men der er jo heller ingen der behøver at vide du/i skal til sådan en scanning.

det er helt normalt når jeg mærker ham er det klokken lort om morgen og der er lige 5-10 spark og så mærker jeg ikke noget før meget sent aften hvis ikke nat, nogle gange er det omvendt og ved højlys dag når jeg ser tv og ikke før næste dag igen.

ja sådan har jeg det også, men det er som om jeg bare får af vide jeg er mere følsom en ander og de ikke gider finde ud af hvor smerten kommer fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

M (:

Bella89 skriver:

det vil jeg ikke sige... måske det bare er mig
men der er jo heller ingen der behøver at vide du/i skal til sådan en scanning.

det er helt normalt når jeg mærker ham er det klokken lort om morgen og der er lige 5-10 spark og så mærker jeg ikke noget før meget sent aften hvis ikke nat, nogle gange er det omvendt og ved højlys dag når jeg ser tv og ikke før næste dag igen.

ja sådan har jeg det også, men det er som om jeg bare får af vide jeg er mere følsom en ander og de ikke gider finde ud af hvor smerten kommer fra

Narj, men synes det måske lidt selv.. Men overvejer lidt en doptone, men igen, forhåbentlig burde jeg snart mærke mere til den lille fisk, og så bliver bekymringen jo automatisk lidt mindre..

Hm, så kan det da godt være, at det er reelt nok, det jeg tror jeg har mærket.. 

Ej, det er altså bare SÅ irriterende, når de ikke gider tage en seriøst! 

Anmeld

6. november 2012

Bella89

M (: skriver:

Narj, men synes det måske lidt selv.. Men overvejer lidt en doptone, men igen, forhåbentlig burde jeg snart mærke mere til den lille fisk, og så bliver bekymringen jo automatisk lidt mindre..

Hm, så kan det da godt være, at det er reelt nok, det jeg tror jeg har mærket.. 

Ej, det er altså bare SÅ irriterende, når de ikke gider tage en seriøst! 

ja det gør de

det tror jeg da det er

ja man bliver ikke særlig klov på sådan en lov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.