for udmattet til sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.489 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. november 2012

kriknu

Jeg har den sidste tid været utrolig udmattet, og har ganske simpelt ikke haft lyst til sex - overhovedet, før i dag. Og jeg må indrømme, at det er sku nok lidt synd for manden, for tror faktisk ikke vi har haft sex siden tvillingerne blev undfaget... stakkels mand. 

Men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skulle kunne finde overskudet frem til det, jeg vil jo inderst inde utrolig gerne, men min kvalme og mangel på evne til at holde mad nede + mangel på energi, forhindrer mig altså utrolig meget.... 

Og jeg kan mærke på manden at han utrolig gerne vil have sex, og at mit forparti er vokset lidt gør det nok ikke ligefrem nemmere for ham at undvære det. 

Sorry - men skulle altså ud med mine tanker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Christina :-)

kriknu skriver:

Jeg har den sidste tid været utrolig udmattet, og har ganske simpelt ikke haft lyst til sex - overhovedet, før i dag. Og jeg må indrømme, at det er sku nok lidt synd for manden, for tror faktisk ikke vi har haft sex siden tvillingerne blev undfaget... stakkels mand. 

Men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skulle kunne finde overskudet frem til det, jeg vil jo inderst inde utrolig gerne, men min kvalme og mangel på evne til at holde mad nede + mangel på energi, forhindrer mig altså utrolig meget.... 

Og jeg kan mærke på manden at han utrolig gerne vil have sex, og at mit forparti er vokset lidt gør det nok ikke ligefrem nemmere for ham at undvære det. 

Samme her men det så fordi jeg ikk kan

Anmeld

5. november 2012

1990h

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Samme her men det så fordi jeg ikk kan

lige et spørgsmål, hvorfor kan du ikke?

Anmeld

5. november 2012

1990h

kriknu skriver:

heh sådan en tørlagt periode har vi også..må indrømme vi sexer mest i weekenderne da vi begge er trætte og arbejder meget i hverdagen..

men er der ikke en anden måde du kunne hjælpe ham på så til tilfredstillelse?

Anmeld

5. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tro mig du er ik ene om at undvære sex!! De sidste 6-7 uger inden jeg fødte var der også bare lukket for det varme vand, for jeg var simpelhen for øm, og det dræber bare lysten. Nu er det 4 mdr siden jeg har født og vi har haft sex 1 gang! Blødte i næsten 8 uger efter fødslen, også har vi ellers ik haft tiden/ muligheden for det. Det er så sørgeligt!! 

Bare husk at få kysset og krammet i det daglige, så ka man gå langt på literen  Vh stine

Anmeld

5. november 2012

JS<3

Jeg havde det på samme måde. lysten var der, der manglede bare overskudet (: Men må indrømme at jeg tvang mig selv til det, og når vi først var igang ville jeg jo gerne.

Sålænge man tænker over hvor længe der er gået sidst, for træt man er osv, så kommer man efter min mening ikke ud af den "onde" cirkel.

Anmeld

5. november 2012

kriknu

StineW79 skriver:

Tro mig du er ik ene om at undvære sex!! De sidste 6-7 uger inden jeg fødte var der også bare lukket for det varme vand, for jeg var simpelhen for øm, og det dræber bare lysten. Nu er det 4 mdr siden jeg har født og vi har haft sex 1 gang! Blødte i næsten 8 uger efter fødslen, også har vi ellers ik haft tiden/ muligheden for det. Det er så sørgeligt!! 

Bare husk at få kysset og krammet i det daglige, så ka man gå langt på literen  Vh stine

Jeg overvejer virkelig meget bare at tage mig sammen og så sexe helt vildt den næste tid 

Anmeld

5. november 2012

B&J

din krop er jo igang med en kæmpe forandring og klart sex lysten kan forsvinde men den kan også gøre det helt modsatte

Anmeld

5. november 2012

kriknu

B&J skriver:

din krop er jo igang med en kæmpe forandring og klart sex lysten kan forsvinde men den kan også gøre det helt modsatte

Det er slet ikke fordi lysten ikke er der, jeg er bare så træt 

Anmeld

5. november 2012

B&J

kriknu skriver:

Det er slet ikke fordi lysten ikke er der, jeg er bare så træt 

tænke på om du har snakket med lægen omkring jern nu??? især når du har to inde i maven og det kan jo godt dræne dig.. men ja nogle i starten er trætte der er så mange forskellige ting der sker med vores krop men det er også bare træls at være træt forså vil man bare gerne sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.