Miss Church skriver:
Ja det kunne jeg nemlig forestille mig 
Ja jeg har det faktisk rigtig godt for tiden. Har ikke rigtig kvalme mere
Men jeg har meget lavt blodtryk, så får det af og til dårligt, men der er jo ikke andet for end at tage det med ro.
Ja jeg synes allerede den vejer godt! Er meget øm i ryggen og så savner jeg bare så meget at sove på maven 
Hvordan går det med dig?
Åhh dejligt at du er sluppet for kvalme, det er jeg også og hvilken befrielse!
Kan slet ikke holde tanken ud om at jeg ikke kan ligge på maven

men jeg har fået lov til at låne mine forældres elevationsseng, så jeg forhåbentlig kan komme til at ligge ok... De har den på gæsteværelset, så vi bytter bare med den ene af vores, det er skønt! Skulle eftersigende også være rigtig dejligt når man skal amme om natten!
Er du sygemeldt, så du ikke skal tænke på arbejde? For det er da ikke rart at have for lavt blodtryk!
Du skal have dig en graviditetsmassage, så ryggen ikke bliver alt for træls! Det fik en af mine veninder, og hun sagde at det bare var guld værd! Plus så får du lov til at ligge på maven i hvert fald for en stund, for der er hul til maven

Jeg har det faktisk rigtig godt nu kvalmen har sluppet sit tag... Jeg får det stadig, men ikke konstant og jeg døjer også til tider med madlede stadig, men altså det er jo småting!
Glæder mig til 20 ugers skanning, så jeg igen kan få lidt ro oveni hovedet, selvom det er blevet bedre efter 12 ugers skanningen
Anmeld