MD-scanning af tøserne ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

kriknu

Miss Church skriver:

Ja det er skønt!

Hehe ja det kan jeg godt forstå at du synes

Jep. 3 scanninger indtil videre. NF, køns- og MD-scanning. I dag blev jeg både scannet udvendig og indvendig, da jeg skulle have målt livmoderhalsen.

Fra nu af, skal vi scannes hver 4. uge

Spændende  

- Jeg kan slet ikke vente med at komme afsted til scanning igen, sidst havde jeg jo travlt med at være chokkeret og så meget var der jo heller ikke at se .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Miss Church

M (: skriver:

Ja, og jeg kan næsten ikke vente mere! 

Nej det kan jeg virkelig godt forstå 

P.s. navlestrengen kan godt ligne en tissemand  Haha vi troede nemlig at den ene havde forvandlet sig til en dreng. Men det havde hun ikke 

Anmeld

5. november 2012

Miss BananaHammock

Stort tillykke med den fine scanning. HVor er det bare skønt at begge tøser er fuldstændig som de skal være!!

Anmeld

5. november 2012

Miss Church

kriknu skriver:

Spændende  

- Jeg kan slet ikke vente med at komme afsted til scanning igen, sidst havde jeg jo travlt med at være chokkeret og så meget var der jo heller ikke at se .. 

Det kan jeg godt forstå! Hver gang vi har været afsted, har jeg lyst til at se dem igen med det samme  Næste gang skulle der gerne være meget mere at se 

Anmeld

5. november 2012

Miss Church

Miss BananaHammock skriver:

Stort tillykke med den fine scanning. HVor er det bare skønt at begge tøser er fuldstændig som de skal være!!

Mange tak! Ja det er så dejligt. Nu skal de bare vokse sig store og stærke 

Anmeld

5. november 2012

M (:

Miss Church skriver:

Nej det kan jeg virkelig godt forstå 

P.s. navlestrengen kan godt ligne en tissemand  Haha vi troede nemlig at den ene havde forvandlet sig til en dreng. Men det havde hun ikke 

Var det ikke bare fantastisk? De må da være blevet virkelig store siden sidst! Følger de stadig kurven?

Haha, håber slet ikke vi kommer til at kigge i det område - det skulle jo helst gerne være hemmeligt

Anmeld

5. november 2012

Miss Church

M (: skriver:

Var det ikke bare fantastisk? De må da være blevet virkelig store siden sidst! Følger de stadig kurven?

Haha, håber slet ikke vi kommer til at kigge i det område - det skulle jo helst gerne være hemmeligt

Ja det er de også! De kan ikke begge to være på et billede mere  

Ja det gør de. De er svarede til at jeg er 19+3, så 4 dage bagud, men det skulle være meget flot

Hehe jeg kunne slet ikke se det, hvis hun ikke havde sagt noget, så tror ikke i behøver at være bekymret for det Men de måler jo lårbensknoglen, så der kommer man jo rimelig tæt på.

Anmeld

5. november 2012

kriknu

Miss Church skriver:

Det kan jeg godt forstå! Hver gang vi har været afsted, har jeg lyst til at se dem igen med det samme  Næste gang skulle der gerne være meget mere at se 

Det er vist meget naturligt .. tror jeg, eller også så er vi bare dobbelt forelskede i vores 

Ja forhåbentligt 

Anmeld

5. november 2012

M (:

Miss Church skriver:

Ja det er de også! De kan ikke begge to være på et billede mere  

Ja det gør de. De er svarede til at jeg er 19+3, så 4 dage bagud, men det skulle være meget flot

Hehe jeg kunne slet ikke se det, hvis hun ikke havde sagt noget, så tror ikke i behøver at være bekymret for det Men de måler jo lårbensknoglen, så der kommer man jo rimelig tæt på.

Det er vildt nok! (:

Ja, det er da rigtig fint! Hvor meget "bagud" forventer man at de er ved fødslen?

Ja, og hvis der er en risiko, må hun jo lige slukke skærmen de få minutter det tager..

Anmeld

5. november 2012

Miss Church

kriknu skriver:

Det er vist meget naturligt .. tror jeg, eller også så er vi bare dobbelt forelskede i vores 

Ja forhåbentligt 

Hehe ja det kan også være Der er jo dobbelt så meget at elske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.