Anbefal klapvogne ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. november 2012

Callista

Hej alle!

Jeg har netop fået udbetalt feriepenge i forb. med barsel, og overvejer lidt om nogen af dem skal bruges på en klapvogn til den kommende sommer - ved godt der er laaang tid til , men eftersom jeg ikke har et arbejde at vende tilbage til, så er det nok nu den skal indkøbes, eller måske til januar udsalget

Men nu er det første gang vi skal have fat i sådan en, så jeg vil høre hvad i kan anbefale? Eksempelvis er der nogle ting jeg har overvejer:

• Punkterfri dæk eller ej?
  • 3 eller 4 hjul?
  • Stof materiale? Jeg tænker at nylon måske er meget varmt i solen??

Derudover vil jeg gerne have en med god affjedring og hvor der er plads til opbevaring af tasker el. poser under/på

Gode låsemekanismer og naturligvis mulighed for montering af sele, samt god komfort for barnet og et forholdsvis langt liggemål..

Er der andet der skal med i overvejelserne, og hvad har i været glade for?

Håber at høre fra nogen

Mvh Nadja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Callista

Jeg glemte lige - vi venter lillesøster/bror næste sommer, hvor storesøster så er halvandet, ville det være smart at investere i en slags søskendeklapvogn? Og kan det overhovedet fåes??

Anmeld

5. november 2012

Maja_4000

Vi har en Emmaljunga Nitro City og er rigtig glade for den

Den har 4 hjul , men de 2 forreste er svinghjul .. De kan dog låses (; .. Jeg synes ikke den var varm i sommers .. Og de fleste klapvogne har ikke så meget opbevaringsplads under .. Ikke i forhold til en barnevogn i hvert fald ! Der kan dog godt stå f.eks. en IKEA-taske fyldt med vasketøj under den Det kræver dog lidt masen eller at man løfter overdelen af Hehe

Vi gik efter en med svinghjul , mulighed for at barnet kan kigge frem eller på forældre og mulighed for at lave den om til barnevogn når/hvis vi engang skal have nr. 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.