(oktober) MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juni 2009

tumle81

Så kom dagen hvor jeg skulle til MD scanning. Det var dejligt at få lov til at se den lille baby igen...

Den lå og hyggede sig dejligt i maven og alt så bare helt perfekt ud.  Hun spurgte om vi ville vide kønnet men det havde vi jo aftalt at vi ikke ville, så måtte pænt sige nej tak. Det var ellers fristende at sige ja *s*

Vi fik nogle dejlige billeder med hjem, og det ene er med en fin lille fod, hvor er det altså dejligt!

Jeg ser frem til uge 25 hvor jeg skal scannes igen, skønt...

Knus Kathrina 19+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Pje

Hvor dejligt  Glæder mig også helt vidt til at se den lille på torsdag i næste uge hvor vi skal MD scannes.
Kan godt forstå du glæder dig til næste gang 

Anmeld

8. juni 2009

Charlot1

Ja det er dejligt at se den lille igen. Og vide det hele er som det skal være. Jeg er også blevet scannet igen for ca. to uger siden..

Men jegj har lige et spørgsmål. Du skriver du skal scannes igen i uge 25. Er det noget man normalt bliver eller?? For jeg har nemlig ikke hørt jeg skal scannes igen :-O Men bare jeg skulle.

Hilsen Charlot

Anmeld

16. juni 2009

tumle81

Jeg skal scannes igen i uge 25 og uge 32 fordi jeg er med i et projekt som er på Roskilde sygehus.
Jeg ser meget frem til det og synes det er dejligt at få lov til at se babyen igen samtidig med at man støtter et godt formål...

Denne gang vil vi dog ikke vide kønnet, og skal derfor heller ikke til 3D scanning, men føler derfor at ved at få to ekstra scanninger er der sket forskellige ting i de 3 graviditer jeg har haft, og det er en rar tanke :-)

Knus Kathrina 21+0

Anmeld

17. juni 2009

haps

tumle81 skriver:

Jeg skal scannes igen i uge 25 og uge 32 fordi jeg er med i et projekt som er på Roskilde sygehus.
Jeg ser meget frem til det og synes det er dejligt at få lov til at se babyen igen samtidig med at man støtter et godt formål...

Denne gang vil vi dog ikke vide kønnet, og skal derfor heller ikke til 3D scanning, men føler derfor at ved at få to ekstra scanninger er der sket forskellige ting i de 3 graviditer jeg har haft, og det er en rar tanke :-)

Knus Kathrina 21+0

Hvad går det projekt ud på? Jeg får et lille ekstra kig til lille my i weekenden fordi de afholder babyhjertescanningskursus på Skejby - altid dejligt at se lillen

Anmeld

18. juni 2009

tumle81

Det er projekt hvor de scanner babyen igen i uge 25 og 32, og tager blodprøver fra moderen til alle fire scanninger (det er jo inkl NF og MD) Evt skal der også tages prøver fra navlestrengen efter fødslen samt en fra moderen efterfølgende...
De undersøger en sammenhæng mellem lille vækst hos fosteret og svangeskabsforgiftning og så flowet i de store blodkar til lovmoderen. Det scanner de efter, plusset er jo bare at man får babyen at se to gange ekstra :-)

Lidt svært at forklare men håber at det er den rigtige forklaring, det er ihvertfald sådan jeg har forstået det *s*

Knus Kathrina 21+2

Anmeld

18. juni 2009

haps

tumle81 skriver:

Det er projekt hvor de scanner babyen igen i uge 25 og 32, og tager blodprøver fra moderen til alle fire scanninger (det er jo inkl NF og MD) Evt skal der også tages prøver fra navlestrengen efter fødslen samt en fra moderen efterfølgende...
De undersøger en sammenhæng mellem lille vækst hos fosteret og svangeskabsforgiftning og så flowet i de store blodkar til lovmoderen. Det scanner de efter, plusset er jo bare at man får babyen at se to gange ekstra :-)

Lidt svært at forklare men håber at det er den rigtige forklaring, det er ihvertfald sådan jeg har forstået det *s*

Knus Kathrina 21+2

Lyder spændende  men godt de laver forskning - og blivet klogere og klogere.. Kunne også se de brugte betydeligt mere tid på at scanne hjerte og de store kar til min MD scanning end de gjorde ved min sidste graviditet..
Og så er der jo den lille detalje at man får lov at se bæbs et par gange mere - det er jo dejligt..
Helene 20+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.