Skal jeg klippe det kort? :D STEM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

CaWi

Gør det! Gør det! Gør det!

Jeg er selv et par gange gået fra hår midt på ryggen til ultrakort.
Og hey... Det vokser ud igen. Jeg plejede bare at sætte mig i stolen og sige kort. Rigtig kort. Og så fik frisøren ellers frit spil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Muhmi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. november 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Hva siger manden?? Synes det er fedt du tog så hurtig en beslutning efter min søsters tråd

Anmeld

5. november 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Hva siger manden?? Synes det er fedt du tog så hurtig en beslutning efter min søsters tråd

Har overvejet det i mange måneder... Men det hjalp da der kom gruppepres på hehe

Jamen, han ved ikke hvordan han skal forholde sig til det

Anmeld

5. november 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Har overvejet det i mange måneder... Men det hjalp da der kom gruppepres på hehe

Jamen, han ved ikke hvordan han skal forholde sig til det

Han må lære at leve med det kan man jo sige

Anmeld

5. november 2012

Tanjadamgaard

Jeg har stemt ja, til at du skal klippe dig kort håret. Jeg syntes at det klæder dig vildt godt med kort hår  

Anmeld

5. november 2012

Muhmi

Tanjadamgaard skriver:

Jeg har stemt ja, til at du skal klippe dig kort håret. Jeg syntes at det klæder dig vildt godt med kort hår  

Tusind tak, det er blevet klippet nu hihihi

Anmeld

5. november 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Han må lære at leve med det kan man jo sige

Præcis

Anmeld

5. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har stemt ja, tror det ville være pænt! Men det er altså også fordi jeg hele tiden i mit hovede havde forstiller mig du var kort håret ( Kender i ik det med at ha et billede i hovedet af en man ik kender?? ) 

Og når jeg så ser dine kort hårs billeder, er det lige sådan jeg forstillede mig du så ud, ud fra din måde at skrive på. Ej gir det mening?? Vh stine

Anmeld

5. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Muhmi skriver:

Det er jo nemlig det, det gør... Men hvordan mon min søn vil reagere på at hans mor lige pludselig er korthåret?

Tror ik sådan at børnene reagere på det kort og lange, det nok mere farverne de bider mærke i.. Men jeg skal da være ærlig og sige at jeg ikk ved det. Har bare hørt den med farverne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.