Bioanalytiker???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. november 2012

Kamulla

Jeg er bioanalytiker studerende, og vi har et projekt vi skal forsvare imorgen. vi har valgt at oplyse uvidende, samt folk der overvejer at gå denne retning, om "vores" profession. mange ved nemlig ikke hvad en bioanalytiker er, eller hvad de kan lave.

lovede for 2 mdr siden, nogle her på siden at dele vores færdige resultat.. her er det indtil nu.. skal forsvare det imorgen, og jeg er opmærksom på jeg lige skal have finjusteret/rettet det sidste til.. men lidt presset er man med projekt og eksamens læsning til samme uge

Bioanalytikeren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Kamulla

I må meget gerne afgve en stemme under fanen Velkommen.. der er en afstemning 

Anmeld

5. november 2012

blomst_a

tak... en god hjemmeside med god info...

Anmeld

5. november 2012

Kamulla

blomst_a skriver:

tak... en god hjemmeside med god info...

tak for det 

Anmeld

5. november 2012

anynom

Kamulla skriver:

Jeg er bioanalytiker studerende, og vi har et projekt vi skal forsvare imorgen. vi har valgt at oplyse uvidende, samt folk der overvejer at gå denne retning, om "vores" profession. mange ved nemlig ikke hvad en bioanalytiker er, eller hvad de kan lave.

lovede for 2 mdr siden, nogle her på siden at dele vores færdige resultat.. her er det indtil nu.. skal forsvare det imorgen, og jeg er opmærksom på jeg lige skal have finjusteret/rettet det sidste til.. men lidt presset er man med projekt og eksamens læsning til samme uge

Bioanalytikeren

Flot
Men for mig er ordet "uvidende" meget negativt ladet, det havde nok ikke været mit førstevalg af ord :/

Anmeld

5. november 2012

Kamulla

JulieWH skriver:

Flot
Men for mig er ordet "uvidende" meget negativt ladet, det havde nok ikke været mit førstevalg af ord :/

okay.. det havde jeg ikke tænkt over, men det kan jo rettes tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.