Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pigerne har samlet deres i et lege telt!! Så kravler de der ind og kigger i bøger og hygger
mor2100kbh skriver: Jeg hader bamser og kan huske fra migselv da jeg var barn at man aldrig vidste hvor man skulle gøre af dem.Er der nogen herinde der har fundet en ultra smart måde at opbevare dem på?Og ikke bare på en hylde eller i en skuffe
Jeg hader bamser og kan huske fra migselv da jeg var barn at man aldrig vidste hvor man skulle gøre af dem.Er der nogen herinde der har fundet en ultra smart måde at opbevare dem på?Og ikke bare på en hylde eller i en skuffe
Vi har denne (dog kun til små bamser og Lamaze-bamser)
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90096164/#/40096166
Fåes i pink, grøn og turkis - 29.- i IKEA..
Nadia&Daniel skriver: Vi har denne (dog kun til små bamser og Lamaze-bamser) http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90096164/#/40096166 Fåes i pink, grøn og turkis - 29.- i IKEA..
Cool...Tak for tippet! Tror ungerne skal have sådan en hver!
Bassen i Grøn og Prinsessen i Lyserød *S*
MorDk skriver: Cool...Tak for tippet! Tror ungerne skal have sådan en hver! Bassen i Grøn og Prinsessen i Lyserød *S*
selv tak søde.. Synes de er fine til formålet.. Vores hænger ved siden af puslebordet. Og både Laura og kattene kan tage bamser ud af den (Laura har sine bedste venner i bunden)
jeg havde kæmpe mange bamser som barn... min far hang en tørersnor i loftet og så lev de hængt op med tøjklæmmer...
TaAsJu skriver: Pigerne har samlet deres i et lege telt!! Så kravler de der ind og kigger i bøger og hygger
Kay skriver: jeg havde kæmpe mange bamser som barn... min far hang en tørersnor i loftet og så lev de hængt op med tøjklæmmer...
mor2100kbh skriver: Total far ting at gøre Men ville gerne have hun selv kunne nå dem og hun er kun 3år
Total far ting at gøre Men ville gerne have hun selv kunne nå dem og hun er kun 3år
hænge dem på en snor langs vægen??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128