Hvad venter du - med billede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad venter du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

561 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. november 2012

simone_jacobsen

Når Tøser..

Skulle vi ikke lige få en opdatering på, hvad der kommer flest af i januar?

Er det drengene eller pigerne der er det stærke køn, for denne måned?

Man må meget gerne skrive lidt om hvordan graviditeten har været end til nu, om tanker, følelser og måske lidt om hvordan man ønsker at føde - og selvfølgelig lidt om hvem man er

Håber at vi får en masse skønne indlæg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

2babygirls

simone_jacobsen skriver:

Når Tøser..

Man må meget gerne skrive lidt om hvordan graviditeten har været end til nu, om tanker, følelser og måske lidt om hvordan man ønsker at føde - og selvfølgelig lidt om hvem man er

PIGE

Vi skal have endnu en lille pige, så jeg har rigtig været ude og købe en masse sødt babytøj til hende (man skal også have lidt selvom man er nr 2)

Jeg er idag 28+1 og NYDER min lille ninja-baby i maven, bortset fra når hun strækker sig i hele kroppen

Min graviditet har denne gang været præget af flere smerter end 1. graviditet, og blev derfor sygmeldt i uge 21+ grundet begyndende bækkenløsning.

Men sådan må det været til hun kommer ud til os!

Anmeld

5. november 2012

simone_jacobsen

Syntes nu også selv, at jeg burde skrive lidt om mig når nu jeg har oprettet tråden

Jeg er i dag 30+2, med den første, og syntes det er vildt hårdt, at være gravid
Jeg led af konstant kvalme de første 4 måneder og gik direkte fra kvalme til halsbrand. Jeg lider samtidig af en del smerter i lænden, som sætter sig i knæet, og gør at jeg ikke kan foretage mig det store

Når det så er sagt så syntes jeg, at det er det vildeste når han vælter rundt derinde - alle de følelser der kommer med hans bevægelser er heeelt fantastiske

På torsdag skal jeg til samtale om fødselsmåden, hvilket jeg ser meget frem til, så tingene kan blive lidt afklaret. Jeg er dog meget usikker på i hvilken retning det vil gå, men ser pt. bare frem til, at kunne få noget at forholde sig til

Billedet er fra i dag, 30+2, og som i kan se har bassen er dejlig STOR hule - faktisk så stor at jeg har været til ekstra scanning for, at være sikker på at der kun var ham derinde
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. november 2012

Lenea

Vi venter os en lille DRENG !

Jeg har haft en super graviditet indtil videre  Grundet mit arbejde som er temmelig tungt (sygeplejerske på en sengeafdeling) fik jeg reduceret mine nattevagter lidt, så jeg ikke har så mange som jeg havde før. Jeg går på barsel d. 23 og jeg glæder mig helt vildt...

Her til sidste lægeundersøgelse blev jeg rådet til at gå med støttestrømper, da jeg har fået lidt åreknuder/karsprængninger på mine ben  Øv øv....

Ellers går alt planmæssigt med lillemanden. Han bokser rundt derinde

Billedet er taget igår, hvor jeg var 29+1 !

Hilsner fra Louise

Anmeld

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

simone_jacobsen skriver:

Når Tøser..

Uha er i dag 28+6 (med tilhørende billed) og venter en dejlig bette pige  

Har haft en træls graviditet og blev sygemeldt i mandags med bækkenløsning  Bækkenløsningen har gjort at jeg har mere ondt alle andre steder fordi jeg spænder meget i kroppen  øv

Men ellers så glæder jeg bare over alt den puffen og masen der forgår inde i mavsen - det er super hyggeligt  

Har lidt i tankerne at jeg vil føde i vand  kroppen er mere fri og man føler sig ikke så tung - så jeg tror det ville blive en dejlig oplevelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.