Adventsgave til bedsteforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.171 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. november 2012

sismofutten

Hej,

Mine forældre har bare været helt fantastiske det sidste år, og givet min datter og bonussøn så meget - derfor vil jeg gerne give dem nogle adventsgaver.

Jeg forestiller mig at den ene skal være en skrabekalender, og en hvor vi invitere dem med i Tivoli en eftermiddag i advent..
Men hvad kan de to andre være??

Håber at I har nogle gode ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Mussen2

sismofutten skriver:

Hej,

Mine forældre har bare været helt fantastiske det sidste år, og givet min datter og bonussøn så meget - derfor vil jeg gerne give dem nogle adventsgaver.

Jeg forestiller mig at den ene skal være en skrabekalender, og en hvor vi invitere dem med i Tivoli en eftermiddag i advent..
Men hvad kan de to andre være??

Håber at I har nogle gode ideer

Hvad med noget kreativt fra børnene eller noget lækkert julepynt fra Ex. medusa, som de kan tage frem år

Anmeld

5. november 2012

sismofutten

Mussen2 skriver:

Hvad med noget kreativt fra børnene eller noget lækkert julepynt fra Ex. medusa, som de kan tage frem år

Hmm, det var en god ide, med noget børnen har lavet - man kan vel købe noget i Panduro, som de kan lave - noget julepynt?!

Hvad er Medusa?

Anmeld

5. november 2012

Mussen2

sismofutten skriver:

Hmm, det var en god ide, med noget børnen har lavet - man kan vel købe noget i Panduro, som de kan lave - noget julepynt?!

Hvad er Medusa?

Medusa laver noget. Super flot julepynt, som er lidt anderledes
Ex.

Jeg skal igang med at lave ting med perler til julegaver med min datter på 3 år. D eret hav af muligheder.

Anmeld

5. november 2012

sarahb

Vi giver bio biletter- Johan Bülow lakrids, en bog om bedsteforældre, og så mangler jeg lige en. Men en skrabekalender bliver det nok

Anmeld

5. november 2012

sismofutten

Mussen2 skriver:

Medusa laver noget. Super flot julepynt, som er lidt anderledes
Ex.

Jeg skal igang med at lave ting med perler til julegaver med min datter på 3 år. D eret hav af muligheder.

Ej, hvor er de søde - dem må jeg ud og se nærmere på

Tak for ideerne

Anmeld

5. november 2012

sismofutten

sarahb skriver:

Vi giver bio biletter- Johan Bülow lakrids, en bog om bedsteforældre, og så mangler jeg lige en. Men en skrabekalender bliver det nok

Ihh, det var også nogle gode ideer

Hvilken bog er det?

Jeg har lige set, at man kan lave en chokolade-julekalender, med selvvalgt billede på - det synes jeg altså var en hyggelig ide

Anmeld

5. november 2012

sarahb

sismofutten skriver:

Ihh, det var også nogle gode ideer

Hvilken bog er det?

Jeg har lige set, at man kan lave en chokolade-julekalender, med selvvalgt billede på - det synes jeg altså var en hyggelig ide

Bare sådan nogle: verdens bedste bedste, hvor det er børns citater om bedsteforældre der står i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.