budget bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

Nemesis

Anonym skriver:

har du fået mad derfra? Det lyder jo næsten for godt til at være sandt - 8000 kr for 12 retter i hovedretten og forret.. til 45 pers

ja det har vi..og det var virkelig lækkert. Har også anbefalet det til andre herinde - som også har været rigtig tilfredse.

Hvis du kigger på deres side så er de en del af en gruppe som leverer mad til nogle virkelig store virksomheder.

Skal også selv bruge dem igen til januar til stor fødselsdag.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Anonym trådstarter

Opper lige..

Kunne godt bruge flere gode råd

Anmeld

27. december 2012

Morgensol

Vi holdt bryllup for ca 30.000 her d. 10 nov. Vi var 60 mennesker.

Vi købte ringe i 14 karat guld med en lille brilliant i min for 3600 hos Egeart.dk, de er tilmed unikke og special lavet til os.

Maden lavede vores gode kammerat som er uddannet kok. Hans kæreste er super dygtig til kger, så hun lavede bryllupskagen. Mad og kage blev ca 6000. Vi fik blinis med rogn kaviart til forret. Dyreryg med smørstegte kartofler, bønner og rødvinssauce til hovedret og til dessert fik vi fragilte med chokoladeis, brownie med hindbærsorbet og en jordbærsauce.

Kjolen fik vi i bryllupsgave af mine forældre.

Brudebuket og alle andre blomster lavede en af vores kollegaer. Det gav vi 800 for. det vr brudebuket til mig, brudepigebuket til vores ældste datter samt min mands 2 yngste søstre. knaphulsblomster til min mand, hans 2 brødre, deres mors mand, min far og min bror. Blomster til bænkene i kirken samt alterbuketter. Blomster til bordene og så blev der kastet rosenblade på os i stedet for ris.

Min mands tøj bestilte vi på Itailor.dk Vi bestilte 2 jakkesæt, et til min mand og et til hans bror som sku være forlover. 2 jakkesæt med bukser, jakke, skjorte og vest, plus en ekstra vest til min mand gav vi lige omkring 4000 kr for og så var det skræddersyet.

af lokaler fandt vi nogle selskabslokaler i en hal. Det sku vi kun gi 3000 kr for fra torsdag aften til søndag kl 12. Vi pyntede selv osv.

Pynt osv fandt jeg på ebay og var lidt kreativ.

Det kan sagtens lade sig gøre, uden at det blive discount-bryllup med plastik havestole og paptallerkner!

F.eks har Ikea tyl gardiner til 19 kr for 2. dem syede jeg sammen og så blev de hængt op i loftet. Vi købte sorte dobbelt lagner i Ikea til duge til vores runde borde.

Anmeld

27. december 2012

SKR

Det kan sagtens lade sig gøre for det beløb. Vi skal holde bryllup og barnedåb til maj, hvor vi bliver ca. 44 personer.

Vi har et budget på 10.000 kr. Men som det ser ud nu bliver det billigere bl.a fordi jeg ikke skal have en stor og dyr kjole.

Vi laver selv alt maden, så den er også billig, da vi løbende køber ind når der er tilbud. Drikkevarer køber vi i Tyskland, ringene bliver købt i Sverige hvor de er billigere, pynt og blomster står jeg selv for, kagen står jeg selv for, min far tager billeder af os, og festen bliver holdt i forsamlingshuset der hvor vi bor.

Så hvis man vil bruge lidt tid på at lave noget selv og ellers lede efter lidt billigere muligheder, kan det godt lade sig gøre også med mad udefra.

Anmeld

27. december 2012

Lotus86

Vil lige sige, at jeg også har benyttet mig af ebuffet.dk og det var virkelig lækker mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.