Vi holdt bryllup for ca 30.000 her d. 10 nov. Vi var 60 mennesker.
Vi købte ringe i 14 karat guld med en lille brilliant i min for 3600 hos Egeart.dk, de er tilmed unikke og special lavet til os.
Maden lavede vores gode kammerat som er uddannet kok. Hans kæreste er super dygtig til kger, så hun lavede bryllupskagen. Mad og kage blev ca 6000. Vi fik blinis med rogn kaviart til forret. Dyreryg med smørstegte kartofler, bønner og rødvinssauce til hovedret og til dessert fik vi fragilte med chokoladeis, brownie med hindbærsorbet og en jordbærsauce.
Kjolen fik vi i bryllupsgave af mine forældre.
Brudebuket og alle andre blomster lavede en af vores kollegaer. Det gav vi 800 for. det vr brudebuket til mig, brudepigebuket til vores ældste datter samt min mands 2 yngste søstre. knaphulsblomster til min mand, hans 2 brødre, deres mors mand, min far og min bror. Blomster til bænkene i kirken samt alterbuketter. Blomster til bordene og så blev der kastet rosenblade på os i stedet for ris. 
Min mands tøj bestilte vi på Itailor.dk Vi bestilte 2 jakkesæt, et til min mand og et til hans bror som sku være forlover. 2 jakkesæt med bukser, jakke, skjorte og vest, plus en ekstra vest til min mand gav vi lige omkring 4000 kr for og så var det skræddersyet.
af lokaler fandt vi nogle selskabslokaler i en hal. Det sku vi kun gi 3000 kr for fra torsdag aften til søndag kl 12. Vi pyntede selv osv.
Pynt osv fandt jeg på ebay og var lidt kreativ. 
Det kan sagtens lade sig gøre, uden at det blive discount-bryllup med plastik havestole og paptallerkner! 
F.eks har Ikea tyl gardiner til 19 kr for 2. dem syede jeg sammen og så blev de hængt op i loftet. Vi købte sorte dobbelt lagner i Ikea til duge til vores runde borde.
Anmeld