Øjenbetændelse.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. november 2012

Mussen2

Min søn har øjenbetændelse. En slem omgang han får dråber for det og har fået det siden i går formiddag. Sa. Han har fået dråber 4 gange, jeg synes bare ikke der er helt vild fremgang og tænker om det plejer at tage så lang tid. Troede det virkede ret hurtig.

Han har i dag haft vanvittig hævede øjne og været helt rød/lilla runds om øjnene, det er dog blevet lidt bedre her til aften.

Nogen erfaringer? Regner med at kontakte lægen i morgen, men vil alligevel gerne høre jeres råd og erfaringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

Klumpe-dumpe

Mussen2 skriver:

Min søn har øjenbetændelse. En slem omgang han får dråber for det og har fået det siden i går formiddag. Sa. Han har fået dråber 4 gange, jeg synes bare ikke der er helt vild fremgang og tænker om det plejer at tage så lang tid. Troede det virkede ret hurtig.

Han har i dag haft vanvittig hævede øjne og været helt rød/lilla runds om øjnene, det er dog blevet lidt bedre her til aften.

Nogen erfaringer? Regner med at kontakte lægen i morgen, men vil alligevel gerne høre jeres råd og erfaringer.

Min erfaring er også det hjælper hurtigt. Det kan være der skal en podning til, så han skal ha noget. (Det kan være dråberne ikke hjælper mod de baktusser, din søn har) dog tænker jeg også, om han har fået noget nyt, så det kan være en allergisk reaktion?

Anmeld

4. november 2012

Mussen2

Ariel skriver:

Min erfaring er også det hjælper hurtigt. Det kan være der skal en podning til, så han skal ha noget. (Det kan være dråberne ikke hjælper mod de baktusser, din søn har) dog tænker jeg også, om han har fået noget nyt, så det kan være en allergisk reaktion?

Jeg har også tænkt på allergisk reaktion, men ved ikke lige hvad det skulle være. Jeg er dog også sikker på at han har øjenbetændelse, men det kunne være at han også havde en allergisk reaktion.

Han har spist en del clementiner den sidste uges tid, men så skulle det vel være kommet noget før?

Anmeld

4. november 2012

anynom

Mussen2 skriver:

Der gik tre dage da min pige havde øjenbetændelse (hun var også meget hævet og lilla under øjnene). På fjerde dagen var det pludselig helt væk

Anmeld

4. november 2012

Mussen2

JulieWH skriver:

Der gik tre dage da min pige havde øjenbetændelse (hun var også meget hævet og lilla under øjnene). På fjerde dagen var det pludselig helt væk

Så krydser jeg fingre for at det er det samme her tak for svar

Anmeld

4. november 2012

th

Mussen2 skriver:

Vi fik noget nyt efter 3 dage da det første ikk hjalp. Ville tage kontakt til lægen i morgen

Anmeld

4. november 2012

anynom

Mussen2 skriver:

Så krydser jeg fingre for at det er det samme her tak for svar

Anmeld

4. november 2012

jinx

min søn har også lige haft øjenbetændelse. eller rette sagt idag var sidste dag vi dråbe dem.

han har fået det i 6 dage, og først igår blev det pænt og alt er væk idag. hans øje var helt rødt og hæve, og svært ved at åbne helt, men efter igår er alt pænt.

jeg var en smule bekyrmdre om det hjalp det vi havde fået da jeg synes øje stadig var meget rød og hæve men valgte at prøve hele kuren  ud på de 6 dage vi havde fået til og nu er hans øje pænt og han har kke øjenbetændelse mere 

Anmeld

4. november 2012

Mussen2

jinx skriver:

min søn har også lige haft øjenbetændelse. eller rette sagt idag var sidste dag vi dråbe dem.

han har fået det i 6 dage, og først igår blev det pænt og alt er væk idag. hans øje var helt rødt og hæve, og svært ved at åbne helt, men efter igår er alt pænt.

jeg var en smule bekyrmdre om det hjalp det vi havde fået da jeg synes øje stadig var meget rød og hæve men valgte at prøve hele kuren  ud på de 6 dage vi havde fået til og nu er hans øje pænt og han har kke øjenbetændelse mere 

Ok. Så må jegvæbne mig med tålmodighed. Jeg tror dog lige jeg ringer til lægen i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.