Hvordan havde du det tiden før du fik veer/vandet gik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.620 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. november 2012

Pallemor

Ja som overskriftten siger: hvordan havde du det inden du gik i fødsel? dagen før timerne før ? Jeg kan simpelthen ikke huske det fra min 1. fødsel og er i dag 38+6 og mange mens smerter og stik og jag og kvalme - men er ikke i tvivl om hvornår det er veer  det har jeg jo prøvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

MaybeBaby

Pallemor skriver:

Ja som overskriftten siger: hvordan havde du det inden du gik i fødsel? dagen før timerne før ? Jeg kan simpelthen ikke huske det fra min 1. fødsel og er i dag 38+6 og mange mens smerter og stik og jag og kvalme - men er ikke i tvivl om hvornår det er veer  det har jeg jo prøvet

Jeg mærkede absolut intet før vandet gik! Ingen smerter ingen tegnblødning, INTET. og det er alligevel løgn. Jeg blev sendt op i klitterne af manden og.min mave var stenhård om aftenen, hvor jeg fødte næste dag. That's it.
Vestøv afsted til dig!

Anmeld

4. november 2012

Pige2009

Pallemor skriver:

Mærkede intet overhovedet - de kom bare

Anmeld

4. november 2012

Merii

Jeg er 40+ 6 Idag og ingen tegn endnu, har haft mens smerter i næsten 2 uger og stik og jag siden uge 35. Og der er stadig ikke sket noget. Sender ve støv men beholder dog lidt selv

Anmeld

5. november 2012

naomi

så vidt jeg husker mærkede jeg ikke så meget. min slimprop gik en lille uge før. Fik lidt tegnblødning et par dage før og aftenen inden jeg fik veer om morgenen var jeg bare meget mærkelig. Jeg havde intet at sige. (plejer nu ellers nok at kunne åbne munden) men sad bare og stirrede ud i luften.

for at du får en god fødsel

Anmeld

5. november 2012

Frk.S

Jeg mærkede ingenting op til.

Anmeld

5. november 2012

morethanperfect

Pallemor skriver:

Jeg mærkede intet før mit vand gik ..

Sådan var det også første gang

Anmeld

5. november 2012

lycly

Jeg havde absolut ingen tegn Dagen før min termin var jeg i biografen til sent om aftenen, gik hjem i seng bagefter og vågnede med veer næste morgen

Anmeld

5. november 2012

lycly

Jeg havde absolut ingen tegn Dagen før min termin var jeg i biografen til sent om aftenen, gik hjem i seng bagefter og vågnede med veer næste morgen

Anmeld

5. november 2012

Pallemor

Tak allesammen for svar - man kunne bare så godt tænke sig et lille tegn nogle dage og andre dage er det fint nok det ikke sker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.