erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

JustMe

Den første kender jeg ikke noget til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Mom2

Anonym skriver:

Nu bor vi ret langt væk fra vores familie, så det er lige præcis derfor jeg har lagt nogle ind hvor de kan ligge ned, så vi ikke skal holde pauser hver halve time, som folk siger man skal med de normale autostole Men dejligt at hører en der ikke ville vælge dem, men må man spørge hvorfor du ikke ville vælge dem? hvis du har i tankerne at du skal kører langt med dit barn.

man skal heller ikke holde pause hver halve time. De må gerne sidde der mindst en time.
Jeg snakkede med min SP da vi skulle til Lolland i efterårsferien, hvor vores datter var 1½ måned gammel og hun sagde at hun godt kunne sidde i stolen 2 timer ad gangen, så længe hun ikke viste ubehag ved at sidde der.

Jeg ville ikke vælge dem hvor de ligger ned, da hovedet på ingen måde er støttet så godt som i en almindelig stol. Så vil jeg hellere holde de flere pauser det kræver, når de sidder i normal autostol.

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Det var den rare mand i Babysam der fortalte det

Okay tak for dit svar

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Hej igen.. Jamen vi har kun købt den fordi jeg fødte for tidligt og vores dreng er for lille til at sidde i vores mindste autostol som er en romer baby safe, vi kører ca 120 km retur hver uge fordi vi går til kontrol på OUH og det skal vi gøre længe.. Vores store pige som er født til tiden sad bare i baby sagen, som er en rigtig god stol. Mht hjemmesider googlede jeg bare rómer baby Safe sleeper.. Vi har den stående på bagsædet og den fylder 2 sæder så det skal man lige være klar over..
Mvh Camilla

Okay på den måde tak for dit svar

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Jeg ville aldrig vælge babyliften. Ved en påkørsel er hovedet slet ikke støttet godt nok.

Det har jeg læst i en debat på et andet babyforum at i forhold til uheld, så var det det samme resultat man fik med eller uden støtte til hovedet for det havde de prøvet og de autostole hvor barnet sidder op så var der rent faktisk større skader ved påkørsel bagfra end hvis barnet lå ned. Ved at den person der skrev det var en der havde lavet den ene af dem, så går udfra personen ved hvad testen endte ud i og derfor vil jeg rigtig gerne have at mit barn ligger ned istedet for at sidde op, for tænker at de fleste af de uheld jeg har været udsat for så er det fordi folk er kørt op bag i os. Men det var så også det nærmeste jeg er kommet på at finde ud af hvordan de har klaret sig i testes hvilket jo undre mig lidt hvis de er så god.

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

Christina9870 skriver:

man skal heller ikke holde pause hver halve time. De må gerne sidde der mindst en time.
Jeg snakkede med min SP da vi skulle til Lolland i efterårsferien, hvor vores datter var 1½ måned gammel og hun sagde at hun godt kunne sidde i stolen 2 timer ad gangen, så længe hun ikke viste ubehag ved at sidde der.

Jeg ville ikke vælge dem hvor de ligger ned, da hovedet på ingen måde er støttet så godt som i en almindelig stol. Så vil jeg hellere holde de flere pauser det kræver, når de sidder i normal autostol.

Tak for dit svar Men 2 timer er nok desværre ikke helt nok til at nå frem til min familie, så jeg tænker at det bliver rigtig mange pauser så hvis det max. er 2 timer og hvis ubehag endnu oftere pauser, så heller have mit barn liggende Medhensyn til det du nævner om sikkerhed, vil jeg henvise til det jeg lige har svaret en anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.