Andre tvillinge gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.605 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. november 2012

kriknu

Vi fandt i dag ud af at jeg venter tvillinger, og jeg vil derfor høre om der er andre som også vneter tvillinger herinde og som evt. ville skrive lidt sammen da det jo er en smugle anderledes end en "almidelig" graviditet 

For at fortælle noget om mig selv så er jeg 27 år, forlovet med Richard - og vi venter nu vores første og andet barn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

Miss Church

kriknu skriver:

Vi fandt i dag ud af at jeg venter tvillinger, og jeg vil derfor høre om der er andre som også vneter tvillinger herinde og som evt. ville skrive lidt sammen da det jo er en smugle anderledes end en "almidelig" graviditet 

For at fortælle noget om mig selv så er jeg 27 år, forlovet med Richard - og vi venter nu vores første og andet barn 

Jeg venter tvillinger 

Det var godt nok tidligt i fandt ud af det  Vi gjorde først til NF. 

Jeg er 23 år og venter tøserne med min kæreste Daniel. Er i morgen 20+0. Det er vores første børn 

Anmeld

4. november 2012

kriknu

Miss Church skriver:

Jeg venter tvillinger 

Det var godt nok tidligt i fandt ud af det  Vi gjorde først til NF. 

Jeg er 23 år og venter tøserne med min kæreste Daniel. Er i morgen 20+0. Det er vores første børn 

Ja, fik nu altså også noget af et chok, har simpelthen haft så ondt på det sidste så var overbevist om at der var noget galt og derfor valgte vi at tage til en tidlig scanning

Anmeld

4. november 2012

Miss Church

kriknu skriver:

Ja, fik nu altså også noget af et chok, har simpelthen haft så ondt på det sidste så var overbevist om at der var noget galt og derfor valgte vi at tage til en tidlig scanning

Det kan jeg godt forstå! Det gjode vi godt nok også! Vi havde slet slet ikke regnet med at få tvillinger. Vi havde dog joket lidt med det inden, da jeg har haft en forfærdelig start på min graviditet!  

Men det er super spændende og nu glæder vi os helt vildt! 

Er det en- eller tve-æggede?
Vores er tve-æggede  

Anmeld

4. november 2012

Faith

Jeg venter ikke tvillinger, men har derimod tvillingedrenge på 2½ født i uge 33.

Kan måske svare på eventuelle spørgsmål du måtte have.

Tillykke med graviditeten

Anmeld

4. november 2012

kriknu

Miss Church skriver:

Det kan jeg godt forstå! Det gjode vi godt nok også! Vi havde slet slet ikke regnet med at få tvillinger. Vi havde dog joket lidt med det inden, da jeg har haft en forfærdelig start på min graviditet!  

Men det er super spændende og nu glæder vi os helt vildt! 

Er det en- eller tve-æggede?
Vores er tve-æggede  

Hun var meget i tvivl hende der scannede, og ville derfor ikke sige noget om det endnu 

Anmeld

4. november 2012

kriknu

Faith skriver:

Jeg venter ikke tvillinger, men har derimod tvillingedrenge på 2½ født i uge 33.

Kan måske svare på eventuelle spørgsmål du måtte have.

Tillykke med graviditeten

Du ender sikkert med en masse spørgsmål fra mig med tiden 

Anmeld

4. november 2012

Miss Church

kriknu skriver:

Hun var meget i tvivl hende der scannede, og ville derfor ikke sige noget om det endnu 

Okay. Hvor er det bare spændende De kan helt sikkert se det til NF 

Anmeld

4. november 2012

kriknu

Miss Church skriver:

Okay. Hvor er det bare spændende De kan helt sikkert se det til NF 

Det håber jeg 

Anmeld

4. november 2012

Heidi B

Uhhh kan huske da jeg fik meldingen... Ikke den fedeste reaktion at skulle fortælle om...

Jeg har 2 drenge på 6 år..., som er enæggede  Så mig må i også godt spørge... Alle gør det jo forskelligt, og så kan man jo tage det man vil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.