Hvor er det billigt at tage på charterferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. november 2012

bobbles

hej i søde damer håber på lidt hjælp vi har snakket om at tage på charter ferie evt i maj mest pga vi har en lille der er næsten 2 år der også skal det helst ikke være for varmt

vi vil bestille en all inclusive rejse men mon ikke der også skal lidt penge til lidt shopping, så kunne godt tænke mig at komme et sted hen der er billigt, vi har kigget på tyrkiet men er der nogen der har erfaringer med deres mad dernede? hvis man nu bestiller all inclusive er det så kun tyrkisk mad eller også helt almindelig mad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

bobbles

4. november 2012

DitteFisk

Frøken Christiansen skriver:

hej i søde damer håber på lidt hjælp vi har snakket om at tage på charter ferie evt i maj mest pga vi har en lille der er næsten 2 år der også skal det helst ikke være for varmt

vi vil bestille en all inclusive rejse men mon ikke der også skal lidt penge til lidt shopping, så kunne godt tænke mig at komme et sted hen der er billigt, vi har kigget på tyrkiet men er der nogen der har erfaringer med deres mad dernede? hvis man nu bestiller all inclusive er det så kun tyrkisk mad eller også helt almindelig mad?

Tyrkiet kan gøres billigt ved jeg

Vi var på Tenerife i april/maj, 2 voske, 1 uge for knap 8000 incl. fly, hotelophold, morgenmad og aftensmad vi bestilte rejsen 2 mdr før på afbudsrejser.dk .. der kan i også bestille til Tyrkiet og jo før i kan finde en god rejse der passer til jer derpå, jo billigere kan det gøres. 

Anmeld

4. november 2012

bobbles

Gigl skriver:

Tyrkiet kan gøres billigt ved jeg

Vi var på Tenerife i april/maj, 2 voske, 1 uge for knap 8000 incl. fly, hotelophold, morgenmad og aftensmad vi bestilte rejsen 2 mdr før på afbudsrejser.dk .. der kan i også bestille til Tyrkiet og jo før i kan finde en god rejse der passer til jer derpå, jo billigere kan det gøres. 

Tak for svar

Anmeld

5. november 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg var med ungerne i Tyrkiet i starten af juni i år.
Jeg fandt en all inclusive afbudsrejse til 5500 for os alle tre.

Maden var fantastisk, synes jeg, og der var gjort meget ud af, at der skulle være noget til enhver smag - også børnenes

Jeg var ikke så langt fra Izmir med Star Tours, og jeg kan varmt anbefale dem som rejseselskab

Anmeld

5. november 2012

bobbles

PT skriver:

Jeg var med ungerne i Tyrkiet i starten af juni i år.
Jeg fandt en all inclusive afbudsrejse til 5500 for os alle tre.

Maden var fantastisk, synes jeg, og der var gjort meget ud af, at der skulle være noget til enhver smag - også børnenes

Jeg var ikke så langt fra Izmir med Star Tours, og jeg kan varmt anbefale dem som rejseselskab

okay det var også billigt  okay vil også prøve at tjekke star tour ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.