Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi snakker om at kalde vores søn Elliot, men ved ikke hvad hans mellemnavn skal være (krav fra familien) og derfor er der her en afstemning så vi kan se hvad i synes lyder bedst da vi slet ikke slev kan beslutte os
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
3 stemmer på 3 forskellige navne, jeg håber virkelig det ændrer sig så vi finder et perfekt navn til Elliot-bassen
Hvorfor skal din/jeres familie bestemme at jeres søn skal have et mellemnavn? Det er vel op til jer hvad han skal hedde?
KH Malene
Malene76 skriver: Hvorfor skal din/jeres familie bestemme at jeres søn skal have et mellemnavn? Det er vel op til jer hvad han skal hedde? KH Malene
det er heller ikke direkte et krav, nærmere en tradition og dermed forventning
Anonym skriver: det er heller ikke direkte et krav, nærmere en tradition og dermed forventning
ok... Men det behøver I vel ikke følge, hvis I ikke føler for det?
Malene76 skriver: ok... Men det behøver I vel ikke følge, hvis I ikke føler for det?
Jamen det gør vi,
Anonym skriver: Jamen det gør vi,
ok.. sådan læste jeg det bare ikke... Håber I finder et navn der klinger godt med Elliot. God navnejagt.
Malene76 skriver: ok.. sådan læste jeg det bare ikke... Håber I finder et navn der klinger godt med Elliot. God navnejagt. KH Malene
Tak
Anonym skriver: Vi snakker om at kalde vores søn Elliot, men ved ikke hvad hans mellemnavn skal være (krav fra familien) og derfor er der her en afstemning så vi kan se hvad i synes lyder bedst da vi slet ikke slev kan beslutte os
Jeg har stemt Elliot Emil, selvom jeg egentlig ikke synes, nogen af navnene klinger specielt godt..
M (: skriver: Jeg har stemt Elliot Emil, selvom jeg egentlig ikke synes, nogen af navnene klinger specielt godt..
Det synes vi heller ikke selv, men vi elsker navnet Elliot og synes altså det er det navn der skal til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128