overstået TS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. november 2012

kriknu

Ja, så har vi også prøvet at være til scanning, og sikke dog en oplevelse - det er virkelig utroligt hvad de kan, som f.eks. vise mig den bekymrede kommende mor ... at BEGGE hendes små spirere har det fantastisk med hjerter der blinker derud af, og rykke hendes termin 2 dage...

Så nu har jeg termin den 25. Juni - og venter tvillinger, man kan vist roligt sige at scanningen ikke gik som forventet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

Muhmi

Ej kæmpe stort tillykke med at i venter tvillinger... Dobbelt op på lykke og dobbelt op på arbejde hehe  

Anmeld

4. november 2012

kriknu

Muhmi skriver:

Ej kæmpe stort tillykke med at i venter tvillinger... Dobbelt op på lykke og dobbelt op på arbejde hehe  

Mange tak! 

Anmeld

6. november 2012

miig1989

kriknu skriver:

Ja, så har vi også prøvet at være til scanning, og sikke dog en oplevelse - det er virkelig utroligt hvad de kan, som f.eks. vise mig den bekymrede kommende mor ... at BEGGE hendes små spirere har det fantastisk med hjerter der blinker derud af, og rykke hendes termin 2 dage...

Så nu har jeg termin den 25. Juni - og venter tvillinger, man kan vist roligt sige at scanningen ikke gik som forventet 

Tillykke !!

Det må have været en syg stor overraskelse, at der "pludselig" er to

Anmeld

7. november 2012

kriknu

miig1989 skriver:

Tillykke !!

Det må have været en syg stor overraskelse, at der "pludselig" er to

Det var i hvert fald et chok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.