Gravide i København/Storkøbenhavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. november 2012

Bambi84

Hej Piger

Jeg er en pige på 28 år som venter mit første barn 31/3-13.

Jeg bor i Herlev, og jeg havde håbet at kunne komme i en jordmoder gruppe med andre gravide inden barnet kommer, da jeg ikke har nogen veninder der er gravide og det derfor kan være lidt ensomt at gå rundt med alle de tanker man nu gør sig som gravid. Min kæreste prøver jo at sætte sig ind i de forskellige ting, men det er ligesom bare ikke rigtig det samme

Derfor tænkte jeg at hvis der var andre herinde som stod i samme situation at vi evt kunne lave vores egen lille gruppe, som ungerne også kunne nyde godt af senere hen ;-)

Hvis du går med samme tanker er du meget velkommen til at kontakte mig.

Hilsen Sabrina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

blomst84

Hej Sabrina (flot navn)  jamen jeg kunne da godt være frisk på sådan en gruppe.. Jeg bor i Kastrup er 28 år og venter mit andet barn, med termin 4.marts 2013  Lige for tiden er jeg sygemeldt med bækkenløsning, så har massere af tid til at skrive osv  Hilsen Sabrina

Anmeld

4. november 2012

cici

Jeg er 27år og gravid med første barn med termin d. 2marts og bor på Frederiksberg. Jeg flyttede til København for 2år siden. De veninder jeg har med børn bor i Jylland, så jeg synes også, at det ville være vildt hyggeligt med sådan en gruppe Det vil være så hyggeligt, at have nogen at snakke graviditet, børn mm. med

Hilsen Mette

Anmeld

6. november 2012

Bambi84

Hej igen

ih det lyder godt der er andre som er i samme situation som mig. Man kan godt føle sig meget alene med alle de baby tanker. 

Jeg har jo veninder og selvom der er meget andet end børn at tale om så er det ligesom bare noget andet.

jeg arbejder stadig, er social og sundhedsassistent, men synes allerede at bækkenet driller lidt. men forhåbentligt går det over. 

ellers har jeg en skøn hest som jeg bruger min tid på. desværre pga bækkenet er ridningen lidt på stand by.

Anmeld

12. november 2012

Michellabr

Jeg er også frisk bor også i Herlev , og er dog kun knap 21 . Men frisk er jeg , har selv søgt ligende  

Anmeld

9. december 2012

Bambi84

Det lyder jo super godt vi er flere der kunne have lyst og interesse i sådan en gruppe.

Alder, højde og drøjde er ingen hindring- vi er jo alle et eller andet sted i samme situation.

Er der nogen af jer der ville være friske på at mødes til en kop kaffe/the?

Hilsen Sabrina

Anmeld

10. december 2012

blomst84

Jeg kunne sagtens vœre intresseret 

Anmeld

7. januar 2013

Lise Mia

Hej

Jeg er ny herinde og savner også nogen af følges med. Har I lavet nogle aftaler?

Jeg tager gerne initiativ til en dag og et tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.