Gravide i København/Storkøbenhavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. november 2012

Bambi84

Hej Piger

Jeg er en pige på 28 år som venter mit første barn 31/3-13.

Jeg bor i Herlev, og jeg havde håbet at kunne komme i en jordmoder gruppe med andre gravide inden barnet kommer, da jeg ikke har nogen veninder der er gravide og det derfor kan være lidt ensomt at gå rundt med alle de tanker man nu gør sig som gravid. Min kæreste prøver jo at sætte sig ind i de forskellige ting, men det er ligesom bare ikke rigtig det samme

Derfor tænkte jeg at hvis der var andre herinde som stod i samme situation at vi evt kunne lave vores egen lille gruppe, som ungerne også kunne nyde godt af senere hen ;-)

Hvis du går med samme tanker er du meget velkommen til at kontakte mig.

Hilsen Sabrina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

katti24

jeg ku måske godt være interesseret når vi kommer lidt længere hend  Jeg er 27, snart 28 og bor i vanløse sammen med min kæreste.

Jeg er sat til d. 23/4-2013 og venter mit første barn... en lille dreng

Anmeld

17. november 2012

Mulse-mor

Gennem min-mave har jeg været i en gruppe på facebook for alle gravide med termin i april. Nu har vi så lavet en ekstra gruppe for alle dem der bor i og omkring København. Hvis I vil med i gruppen kan I tilføje mig på facebook (og i kan bare slette mig igen bagefter). Så skal jeg nok tilføje jer gruppen. Jeg hedder Nadja Borgvold Enestrøm.

Anmeld

7. januar 2013

Lise Mia

Jeg er 29 år og førstegangsfødende i København.

Jeg søger nogle at dele glæder og bekymringer med løbende igennem den sidste del af graviditeten. Ingen af mine veninder er gravide eller har børn.

Vi skal have en lille dreng og forventer at føde via kejsersnit i slutningen af marts 2013.

Det kunne være hyggeligt at mødes og dele de svære sider af at være gravid samt at glæde sig sammen til den fremtidige familieforøgelse.

Mvh. Lise

Anmeld

21. februar 2013

Kristin

Hej alle, jeg vil rigtig gerne mødes med nogle andre gravide, ingen jeg kender er i samme situation, så det ville være fedt at ha nogen at dele erfaringer og lignende med.

Jeg er 26 og venter mit første barn, en lille dreng, den 6. april.

Kristin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.