Hvad er det bedste, smarteste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2009

LotteN

Caroline86 skriver:

uha..herhjemme er det nok vores dobbeltbrusebad... ikke fordi vi ikke kan undvære det, men det er nu hyggeligt at vi begge to kan være under bruseren samtidig, når vi ikke har tid til puttetid under samme bruser
Og så helt klart vores bålplads... når vi holder grill-aften, hvilket vi gør ret tit, ender vi altid med at sidde nede omkring bålet, drikke øl, vin og farverige drinnks - og lave snobrød
knus

uh, det har kæresten og jeg også snakket om, dt må to brushere, vi synes nemlig også det er hyggeligt at bade sammen
Kan du ike lige falshe et bilelde af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LotteN skriver:

uh, det har kæresten og jeg også snakket om, dt må to brushere, vi synes nemlig også det er hyggeligt at bade sammen

Jeg kan da godt lige få taget et billede, jo! men advarer lige... det er BRUNT!! haha

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Jeg kan da godt lige få taget et billede, jo! men advarer lige... det er BRUNT!! haha

Vi overlever det sq nok alligevel...

Anmeld

2. juni 2009

LotteN

Caroline86 skriver:

det går nu nok

Anmeld

2. juni 2009

Diana...

Uha ha lige nu INGEN TING vi lejer nabohuset til vores eget som vi er ved at bygge og jeg kan ikke FORDRAGE det hus vi lejer så jeg er glad for vi flytter over i det andet inden sommeren er slut og der over ved jeg det bliver mit køkken det er lige som jeg vi have et køkken skal være ned til mindste detalje 

Knus Diana som elsker at lave mad så derfor er køkkenet vigtigt hi hi.

Anmeld

2. juni 2009

Bubbi

Åhh jeg syntes der er så mange ting. Vi har lige fået lavet en del om i vores lejlighed, inden babyen kommer. Men det bedste er nok mit vaske hjørne med egen vaske maskine nu! Elsker den simpelthen, i stedet for vaskeriet.
Og ikke mindst vores nye gulv i gangen. Og vores børne værelse som er blevet færdigt..

Ja er bare over lykkelig for alle de ting vi har fået lavet

Håber i alle nyder den dejlige solskin. Jeg har lige tage hul på min barsel. Så det bliver rigtig nydt.

Anmeld

2. juni 2009

Bubbi

Diana... skriver:

Uha ha lige nu INGEN TING vi lejer nabohuset til vores eget som vi er ved at bygge og jeg kan ikke FORDRAGE det hus vi lejer så jeg er glad for vi flytter over i det andet inden sommeren er slut og der over ved jeg det bliver mit køkken det er lige som jeg vi have et køkken skal være ned til mindste detalje 

Knus Diana som elsker at lave mad så derfor er køkkenet vigtigt hi hi.

Hold da op hvor må du bare glæde dig

Er i nået langt ??
Er jeres kat kommet hjem igen ??

Anmeld

2. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LotteN skriver:

det var faktisk ret besværligt at tage billeder hvor man kunne se det hele
håber I kan danne Jer et samlet billede ud fra dem jeg fik taget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juni 2009

Diana...

Bubbi skriver:

Hold da op hvor må du bare glæde dig

Er i nået langt ??
Er jeres kat kommet hjem igen ??

Ja jeg glæder mig HELT VILD meget. TJA det synes jeg ikke men det går frem ad vi har lige få lagt gulvvarme og gulvet så nu skal der til at mures vægge op igen og og sættes vinduer i så det går da frem ad men jeg gad godt det gik hurtigere hi hi men sådan er det vel altid ikk 

Ja ja men han må ikke komme ud for han er syg øv øv 

Anmeld

2. juni 2009

LotteN

Caroline86 skriver:

det var faktisk ret besværligt at tage billeder hvor man kunne se det hele
håber I kan danne Jer et samlet billede ud fra dem jeg fik taget

hmm, måske det bare er mig, men jeg kan overhovedet ikke se to brushere på dette billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.