Krøller - hvordan holder jeg dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.886 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. november 2012

Majbrit P

Kom hjem fra frisøren for nogle dage siden med de smukkeste krøller.. her efter badet når det er lufttørret er det somom de er faldet ud og håret er blevet grimt.. Hvordan får jeg krøllerne til at blive ligeså flotte igen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Majbrit P

3. november 2012

Rebecca55

Du skal have nogle gode produkter til krøllet hår og så skal du føne dit hår op i defuseren(den man sætter på føntærren med pigge på.). Men synes du skal kontakte din frisør og spørge om hun kan vise dig hvad du skal gøre.

Som frisør vil jeg med glæde have mine kunder ringer til mig hvis de har problemer.

Anmeld

3. november 2012

Majbrit P

Rebecca55 skriver:

Du skal have nogle gode produkter til krøllet hår og så skal du føne dit hår op i defuseren(den man sætter på føntærren med pigge på.). Men synes du skal kontakte din frisør og spørge om hun kan vise dig hvad du skal gøre.

Som frisør vil jeg med glæde have mine kunder ringer til mig hvis de har problemer.

Hvis man ikke har en føntørre med sådan en på?

Anmeld

3. november 2012

Muhmi

Jeg plejer at bruge skum..

Sådan at jeg tørrer mit hår med hånklædet, reder det igennem og bagefter bukker hovedet fremover og så putter jeg skum i håret og "bobber" det op, sådan så krøllerne ligesom kommer til sin ret igen

Gav det mening?

Anmeld

3. november 2012

Majbrit P

Muhmi skriver:

Jeg plejer at bruge skum..

Sådan at jeg tørrer mit hår med hånklædet, reder det igennem og bagefter bukker hovedet fremover og så putter jeg skum i håret og "bobber" det op, sådan så krøllerne ligesom kommer til sin ret igen

Gav det mening?

Lyder super!! må jeg prøve.. Takker

Anmeld

3. november 2012

Muhmi

Those green eyes skriver:

Lyder super!! må jeg prøve.. Takker

Så lidt

Anmeld

4. november 2012

Rebecca55

Hvis man ikke har en føntørre med sådan en på?

Så vil jeg råde dig til at anskaffe dig en.

Anmeld

4. november 2012

IT-nørd

Kom hjem fra frisøren for nogle dage siden med de smukkeste krøller.. her efter badet når det er lufttørret er det somom de er faldet ud og håret er blevet grimt.. Hvordan får jeg krøllerne til at blive ligeså flotte igen? 

Jeg har naturkrøllet hår, som bliver kruset og kedeligt hvis ikke jeg pleje det. Jeg bruger flere produkter og en diffuser er min bedste ven

Jeg har brugt produkter fra Redken og Tigi, men de sidste par måneder har jeg brugt Maroccan Oil, både shampoo, kur og en speciel creme til krøllerne. Produkterne er meget drøje i brug og super lækre!

Mit hår får en kur en gang om ugen, hvor det bliver pakket ind i 1 time. Ellers bliver det vasket hver 2. Dag og de dage hvor jeg ikke vasker det bruger jeg noget spray til at friske krøllerne op med.

Anmeld

4. november 2012

IT-nørd

Rebecca55 skriver:

Så vil jeg råde dig til at anskaffe dig en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.