Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det mest sindssyge er sket. Jeg tror sgu vi er blevet enige om hvad pomfritten skal hedde. Hvor er det vildt
HAHAHA.. Det ER sindsoprivende. For vi var MEGET langt fra hinanden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lyder spændende
Hva endte i så med.?
Line_Olesen skriver: Lyder spændende Hva endte i så med.?
Hun kommer til at hedde Zara Marie.....
Med mindre en ændre mening undervejs
LMX skriver: Hun kommer til at hedde Zara Marie..... Med mindre en ændre mening undervejs
Sikke et fint navn Skal det udtales "Sara" eller som det staves?
Det er godt nok svært.. vi har stadig en liste, men tror vi nærmer os et navn vi begge kan lide Det blir nok enten Maja eller Linnea..tror vi
wilfa skriver: Det er godt nok svært.. vi har stadig en liste, men tror vi nærmer os et navn vi begge kan lide Det blir nok enten Maja eller Linnea..tror vi
Fine navne. Vores skal hedde Maja
MaLu8 skriver: Sikke et fint navn Skal det udtales "Sara" eller som det staves?
Det udtales ligesom det almindelige Sarah. Jeg er bare ikke så god til almindelige stavemåder
LMX skriver: Det udtales ligesom det almindelige Sarah. Jeg er bare ikke så god til almindelige stavemåder
Kan jeg godt forstå. Ville selv gerne have haft et navn til bebsen som starter med V (måske ikke helt så specielt som Z), men vi kunne desværre ikke blive enige om et Synes ihvertfald Zara ser rigtig godt ud på skrift også
MaLu8 skriver: Kan jeg godt forstå. Ville selv gerne have haft et navn til bebsen som starter med V (måske ikke helt så specielt som Z), men vi kunne desværre ikke blive enige om et Synes ihvertfald Zara ser rigtig godt ud på skrift også
Der er ellers mange søde pigenavne med V
Min kæreste og jeg var SÅ langt fra hinanden. Sarah var på hans liste og så blev han nødt til at gå på kompromis med stavemåden
Neej, hvor et sødt navn Og hvor fedt at I er blevet enige!!!
Vi er stadig ikke enige, selv om min søde mand har sagt, at han jo nok kommer til at hedde Linus ('mit' navn)
Vi får at se
/ Taco78
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128