Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I går aftes da jeg faldt i søvn var jeg overbevist om Elliot Alexander ... men nu lyder det bare slet ikke rigtigt i mit hovede, ikke engang "Elliot" lyder rigtigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: I går aftes da jeg faldt i søvn var jeg overbevist om Elliot Alexander ... men nu lyder det bare slet ikke rigtigt i mit hovede, ikke engang "Elliot" lyder rigtigt
Hehe, du har godt nok dine problemer Det er altså også bare så super svært at finde NAVNET, det kræver at man tænker rigtig mange ting igennem, men ligemeget hvad så kan man ikke bestemme sig 100% før man ser det her dejlige barn i øjnene Er det dig eller din mand der er opsat på Elliot? For i skal jo helst være enige om beslutningen
Muhmi skriver: Hehe, du har godt nok dine problemer Det er altså også bare så super svært at finde NAVNET, det kræver at man tænker rigtig mange ting igennem, men ligemeget hvad så kan man ikke bestemme sig 100% før man ser det her dejlige barn i øjnene Er det dig eller din mand der er opsat på Elliot? For i skal jo helst være enige om beslutningen
Han foreslog det og jeg blev forelsket, nu ved jeg så ikke hvor forelsket jeg er mere
Anonym skriver: Da jeg har fundet ud af at vi har en lille spion fra familien herinde som holder øje med alt jeg laver, vil jeg fremover foretrække at være anonym når det kommer til navne-snakken! Vi overvejer kraftigt at kalde vores søn Elliot - hvis vi skulle få en altså, men vi vil gerne have et fornavn mere til ham - altså ligesom Carl Emil.. Men vi kan ganske simpelt ikke finde nogle navne der passer til Jeg håber at i har en idé eller to, på forhånd tak
Da jeg har fundet ud af at vi har en lille spion fra familien herinde som holder øje med alt jeg laver, vil jeg fremover foretrække at være anonym når det kommer til navne-snakken!
Vi overvejer kraftigt at kalde vores søn Elliot - hvis vi skulle få en altså, men vi vil gerne have et fornavn mere til ham - altså ligesom Carl Emil..
Men vi kan ganske simpelt ikke finde nogle navne der passer til
Jeg håber at i har en idé eller to, på forhånd tak
Elliot Isak
Elliot Noah
Elliot William
Elliot David
Elliot Saxe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128