søger iphone 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.862 visninger
28 svar
0 synes godt om
3. november 2012

Kay

ja... laaang historie... der handler om at der bliver gjort utrolig stor forskel på min fætter og kusine (de er søskende) både fra deres forældre og deres bedsteforældre... 

der er kun 18 måneder imellem dem

nå men her til min fætters fødselsdag får han en iphone 4... og det syntes jeg jo ik er helt ok når min kusine har ønsket sig den i over 1 år men ik fået den... og min fætter vil kun ha den så han kan spille spil på den... for det er det eneste han vil ALTID! når han er med nogle steder sidder han bare og surmuler, medmindre han må låne en iphone at spille på

nå men jeg er nu gået sammen med mine forældre og min bror, for at finde en brugt iphone 4 til min kusine...

den må godt havde defekt vibrator eller bag cover da min lillebror kan lave det... men budgettet er ikke vildt højt...

så hvis i har en... eller kender en der har en så sig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Pige2009

Hvor sødt af jer! Besynderlig prioritering af forældrene Har I prøvet guloggratis mt DBA?

Anmeld

3. november 2012

bøllen

kan desværre ikke hjælpe, men vil alligevel skrive

Hvor er I dog søde og betænksomme hold da op.

Anmeld

3. november 2012

Carina:-)

Kan ikke hjælpe,.men håber I påtaler det.

Det kan ødelægge et barn at blive tilsidesat.

Sødt af jer at I vil give hende en iphone,og har bedt mine de store rollinger om at høre om der er en der vil sælge billigt i deres omgangskreds.

Anmeld

3. november 2012

Kay

Baagøe skriver:

Hvor sødt af jer! Besynderlig prioritering af forældrene Har I prøvet guloggratis mt DBA?

ja meget ubehagelig måde  at gøre tingene på og sådan er det altid med alting!

tør ik rigtig købe på dba da jeg kender flere der er blevet taget i røven når de har købt telefoner der inde

Anmeld

3. november 2012

FamilenStorm

Kay skriver:

ja... laaang historie... der handler om at der bliver gjort utrolig stor forskel på min fætter og kusine (de er søskende) både fra deres forældre og deres bedsteforældre... 

der er kun 18 måneder imellem dem

nå men her til min fætters fødselsdag får han en iphone 4... og det syntes jeg jo ik er helt ok når min kusine har ønsket sig den i over 1 år men ik fået den... og min fætter vil kun ha den så han kan spille spil på den... for det er det eneste han vil ALTID! når han er med nogle steder sidder han bare og surmuler, medmindre han må låne en iphone at spille på

nå men jeg er nu gået sammen med mine forældre og min bror, for at finde en brugt iphone 4 til min kusine...

den må godt havde defekt vibrator eller bag cover da min lillebror kan lave det... men budgettet er ikke vildt højt...

så hvis i har en... eller kender en der har en så sig til

Hvad er jeres max pris? Mener jeg har en ven på fb der sælger hans.. Da han gerne vil have 5'eren

Anmeld

3. november 2012

Kay

Carina:-) skriver:

Kan ikke hjælpe,.men håber I påtaler det.

Det kan ødelægge et barn at blive tilsidesat.

Sødt af jer at I vil give hende en iphone,og har bedt mine de store rollinger om at høre om der er en der vil sælge billigt i deres omgangskreds.

det er blevet på talt men det hjal ikke... og gidder ik skabe familie strid... for så erder ingen til at opveje lidt

Anmeld

3. november 2012

Kay

FamilenStorm skriver:

Hvad er jeres max pris? Mener jeg har en ven på fb der sælger hans.. Da han gerne vil have 5'eren

det er jeg ikke sikker på endnu hvad skal han havde for den?

Anmeld

3. november 2012

FamilenStorm

Kay skriver:

det er jeg ikke sikker på endnu hvad skal han havde for den?

Har skrevet og spurgt hvad hans mindstepris's er, så afventer lige svar.. Skal nok lige vende tilbage når jeg ved noget.. Den er et år gammel...

Anmeld

3. november 2012

FamilenStorm

Kay skriver:

det er blevet på talt men det hjal ikke... og gidder ik skabe familie strid... for så erder ingen til at opveje lidt

Æv den var solgt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.