(juni) Er jeg den eneste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juni 2009

kl78

Det er dejligt det er varmt, men i guder hvor jeg hæver, vand i fødder og hænder, har i andre også dette??
36+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

vanessa

jep.....jeg har også vand  i fødderne..og det noget være men det godt når det varmt for der har jeg nogle sko at tage på.....jeg har også lidt i hænderne.
Men jeg har 4 uger endnu....pu-ha er godt træt af at være gravid.
Så jeg ved godt hvordan du har det....

vanessa
uge 36

Anmeld

2. juni 2009

kl78

I dag er det min første dag i min barsel, jeg nyder det, men er godt nok også ved at være klar til at få denne graviditet overstået.
Glæder mig utolig meget til at se den lille.

Anmeld

2. juni 2009

vanessa

Det er også min første dag...i min barsel...dejligt....jubii
Selvom jeg fra uge 12 har gået hjemme...
Men så skal jeg da ikke ind og aktivere mig hver uge på jobcenter....
det er så dejligt..
Ville så gerne føde i uge 37....men tror jeg går tiden ud , for jeg har ingen tegn på at det gøre ondt...andet en små plukveer..og jeg næsten ikke kan gå fordi hun er så tung.

Anmeld

2. juni 2009

kl78

Har også tænkt på, at når folk spørger "hvornår skal du føde"?
Det ved man jo ligesom ikke, man har bare fået en dato, det ville da være rart at man kunne sige den nøjagtige dato.

Til det med at føde i uge 37, ville jo være lækkert, især når den lille har vægten med sig.

Anmeld

3. juni 2009

SaNiNa

Min fødder hæver osse en tror nu ikke det er varmen som gør det...
Men kæresten er rigtig sød til at massegere så væsken kommer væk hurtig.

Og ang hvornår folk spøger hvornår jeg skal føde siger jeg bare gerne nu. for jeg kan jo føde når som helst.

Anmeld

3. juni 2009

Lone Jakobsen

har ikke problemer med hævede fødder. men derimod med åreknuder som bestemt heller ikke bliver pænere i varmen.
må indrømme at jeg også er kommet til det punkt hvor jeg bare glæder mig til at se den lille....
men det er jo godt nok med utålmodighed det beviser vel bare at man er klar til at blive mor (igen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.