UnderCover35 skriver:
Og det er helt som det skal være (forventede nu heller ikke andet når det første var positivt) og barnet er stadigvæk en lille dreng 
Jeg kan mærke jeg er langt mere rolig nu, dog bliver jeg ind i mellem grebet af panik og bliver virkeligt bange for om han nu stadig er i live! - Nok mest fordi jeg ikke rigtigt har nogle graviditetssymptomer ligt pt, de ømme bryster er næsten væk og nu føler jeg mig egentligt bare oppustet og tung...
Jeg ønsker mig en scanning lige for tiden, brændende og inderligt men det må nok lige vente til jeg engang får nogle penge for min arbejdsgiver har klokket i det og lagt sygemeldingen forkert ind til kommunen så der går lige et par uger endnu ingen der kommer noget min vej... dét er altså ret surt!
Hvordan går det I andre i April gruppen?

Hvor er det dejligt, at alt er endelig bekræftet

stort tillykke med det!
Du er bestemt ikke den eneste der går med angsten for, om alting nu er som det skal være derinde

det gør jeg også! Men jeg synes ikke der er så mange som er gode til at sige, at de også havde det sådan, eller også glemmer man det, når først man står med guldklumpen i armene?! Jeg ved det ikke, men du er i hvert fald ikke alene!
Jeg tror jeg må forsøge at fortælle mig selv, at alt er ok frem til skanningen den 17/12, og jeg håber at jeg kan gøre det. Men ellers må vi jo afsted...
Mordk har været så sød at donere sådan en anglesound hvor man skulle kunne høre hjertelyd på, har ikke fået den til at virke endnu, så skal lige have skrevet til hende, men det kan godt bare være fordi jeg ikke er langt nok henne og min livmoder vender bagud, så måske det er lidt sværer at opfange...
Kan du have en dejlig weekend ovenpå den gode nyhed