Skift af køkkenlåger.. nogen der ved om man kan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.650 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. november 2012

Anonym trådstarter

Vi er ved at købe hus.. vi ser på 3 forskellige.. Det jeg hælder mest til skal dog have lavet en del nye ting som skal prioriteres først.. Der er et nyere køkken i.. men det er FORFÆRDELIG grimt!
Vi kan ikke skifte det som det første, men tænkte på at man måske kan skifte lågerne? Nogle der ved om man kan det? Altså om det er standard mål??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Vi er ved at købe hus.. vi ser på 3 forskellige.. Det jeg hælder mest til skal dog have lavet en del nye ting som skal prioriteres først.. Der er et nyere køkken i.. men det er FORFÆRDELIG grimt!
Vi kan ikke skifte det som det første, men tænkte på at man måske kan skifte lågerne? Nogle der ved om man kan det? Altså om det er standard mål??

der er en måde at finde ud af det på, mål efter, men et andet problem kan være at hængslerne ikke hænger i samme højde på de nye låger, det er langt nemmere at male de gamle hvis det endeligt er

Anmeld

2. november 2012

Kay

altså hvis jeg var jer... ville jeg måle køkkenlågerne og så finde ud af om der er et syed der sælger låger i samme mål... fx ikea

Anmeld

2. november 2012

Kvist

Anonym skriver:

Da vi købte hus for 5 år siden var det heller ikke et nyt køkken som stod øverst på listen over ting der skulle ordnes først.. Men det køkken der var, var heller ikke særlig kønt..

Så vi kørte i HTH gør det selv, og der købte vi nye låger til hele køkkenet.. Så det kan du sagtens, du skal jo bare sørge for de har samme mål

Anmeld

3. november 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

der er en måde at finde ud af det på, mål efter, men et andet problem kan være at hængslerne ikke hænger i samme højde på de nye låger, det er langt nemmere at male de gamle hvis det endeligt er

Man kan nok ikke male det tror jeg.. Det er sådan et laminat køkken agtig.. tror du man kan det? For så kunne maling og nye greb jo gøre meget ved det!

Anmeld

3. november 2012

Anonym trådstarter

Kvist skriver:

Da vi købte hus for 5 år siden var det heller ikke et nyt køkken som stod øverst på listen over ting der skulle ordnes først.. Men det køkken der var, var heller ikke særlig kønt..

Så vi kørte i HTH gør det selv, og der købte vi nye låger til hele køkkenet.. Så det kan du sagtens, du skal jo bare sørge for de har samme mål

Ok tusind tak! Men passede hængslerne til de samme huller som der var i de andre?

Anmeld

3. november 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Man kan nok ikke male det tror jeg.. Det er sådan et laminat køkken agtig.. tror du man kan det? For så kunne maling og nye greb jo gøre meget ved det!

hmm jeg ved faktisk ikke hvordan det er med de der laminat låger, men har set i flere gør det selv programmer at de har malet lågerne, men hvordan overfladen var der, må jeg melde pas til, men formenligt kan i finde flere links til dette på nettet

Anmeld

3. november 2012

A.n.onym.

Kan du se inde i lågen hvor køkkenet er fra? Eller kan du tage et billede? Har arb i HTH så kan være jeg kan se hvilket køkken det er!?

Anmeld

3. november 2012

Kvist

Anonym skriver:

Ok tusind tak! Men passede hængslerne til de samme huller som der var i de andre?

Det ved Jeg faktisk ikke.. Men hvis det ikke passer skruer du jo bare hængslerne i lågen der hvor de sidder.. Det gør jo ikke noget og er jo ikke noget man kan se.. Det eneste hvor man vil kunne se det bliver jo når lågen er åben, så vil de huller lågen har fra fabrikken jo værre synlige.. Men det er jo skjult når lågen er lukket.. Tror nu bare sådan noget har næsten standard mål, så tror ikke det bliver et problem..

Anmeld

3. november 2012

Humanincubator

Efter sigende kan man godt male laminat.

http://www.decorate.dk/vis/Boligbog/Koekken/Koekken/Maling-af-koekkenlaager-i-laminat-/0/6189

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.