På tur med familien og lidt chokket..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juni 2009

Pia.

Der skal normalt meget til at chokke mig og jeg er nu heller ikke sippet... Men lige i dag blev jeg hylet lidt ud af den ....

Har nydt en dejlig dag med min exmand og børn i det skønne vejr, først hos Mormor og morfar og derefter bliver vi enige om at tage et smut til Vallø slotspark - som sagt så gjort...
Vejret var skønt og ungerne løber bare der ud af - vi går lidt i baggrunden med hunden og snakker - pludselig stopper Mille op og kigger helt mærkeligt og løber tilbage til mig og hendes far og siger mor kom og se, der er nogen her omme ! jeg havde ikke i min vildeste fantasi regnet med at skulle se det jeg så - lige bag den store busk lå der to mennesker og dyrkede sex i den fri natur - fred være med det, men de stoppede sgu ikke på trods af vi var der... - blev nærmest lammet og anede ikke hvad jeg skulle sige... jeg "smilede" lidt pinligt og anstrengt  til dem og gav dem et blik der fortalte jeg ikke syntes det var okay det de lavede i sådan en familie park - der var sort af mennesker....

Tror ikke Mads fangede noget af det .... Han sagde bare, hun havde bryster mor... Mille og Mikkel der imod syntes det var noget mærkeligt noget at hun sad nøgen oven på en nøgen mand, med numserne lige imod os (intet var skjult til fantasien) - vi fik dog talt det hele igennem og grinte lidt af det på vej ned og købe is ....

Ved ikke hvad jeg ville med mit indlæg... - bare dele min oplevelse med jer...

Sex i naturen er frækt og lækkert ingen tvivl om det, men fanme ikke et sted hvor der er fyld med børn - det er sgu ikke okay...

Knus Pia, en oplevelse rigere, men som jeg gerne ville havde været foruden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2009

Honningblomst

Det er bare IKKE ok..jeg havde sagt noget. Så må man sgu finde et sted hvor der ikke render børn rundt...det der er for meget.

Endvidere er det faktisk ulovligt...

"Efter straffelovens § 232 straffes med fængsel indtil 4 år eller under formildende omstændigheder med bøde eller hæfte den, som ved uterligt forhold krænker blufærdigheden eller giver offentlig forargelse."

Håber ikke det var for voldsom en oplevelse for børnene....

Knus Eva..

Anmeld

1. juni 2009

Pige2009

Det er så afgjort ikke i orden. Jeg havde helt sikkert heller ikke kunne holde min mund, hvis det var mig der havde oplevet det, men havde nok bedt dem om at gå et andet og mindre offentligt sted hen 

Sex i det fri er frækt og rasende lækkert, og der er da så mange steder i dagens Danmark, hvor er ikke kommer nogen, så det burde ikke være et problem. Utroligt, at de bare var ligeglade...

Anmeld

1. juni 2009

Becks

Det der, det er bare IKKE iorden - Kan godt forstå du blev noget ckokket...

Ingen tvivl om, at sex i det fri, er lækkert, sensuelt og frækt, kan også godt selv finde på at dyrke sex i det fri, men fandeme ikke et sted jeg ved der kommer nogen..
Nej fy for pokker

Anmeld

2. juni 2009

Miamaja

jeg var blevet rasende saerligt hvis jeg have mine born med. og ringe til politiet. det kan man da ikke

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Jeg havde virkelig ikk holdt min mund... Jeg havde virkelig sagt til dem, find et andet sted, bare ikke en familiepark....

Anmeld

2. juni 2009

Cris

Ikke i en familiepark! Gud! Det var godt, at du har prøvet at være stille og rollig, for børnene misforstå mange ting i den alder. Men jeg ville også prøve at ringe til politiet. Der er en hav af stedder i DK, hvor de kan dyrke sex, men ikke i en familiepark!!!!!

Anmeld

2. juni 2009

4xGreve

Pia. skriver:

Der skal normalt meget til at chokke mig og jeg er nu heller ikke sippet... Men lige i dag blev jeg hylet lidt ud af den ....

Har nydt en dejlig dag med min exmand og børn i det skønne vejr, først hos Mormor og morfar og derefter bliver vi enige om at tage et smut til Vallø slotspark - som sagt så gjort...
Vejret var skønt og ungerne løber bare der ud af - vi går lidt i baggrunden med hunden og snakker - pludselig stopper Mille op og kigger helt mærkeligt og løber tilbage til mig og hendes far og siger mor kom og se, der er nogen her omme ! jeg havde ikke i min vildeste fantasi regnet med at skulle se det jeg så - lige bag den store busk lå der to mennesker og dyrkede sex i den fri natur - fred være med det, men de stoppede sgu ikke på trods af vi var der... - blev nærmest lammet og anede ikke hvad jeg skulle sige... jeg "smilede" lidt pinligt og anstrengt  til dem og gav dem et blik der fortalte jeg ikke syntes det var okay det de lavede i sådan en familie park - der var sort af mennesker....

Tror ikke Mads fangede noget af det .... Han sagde bare, hun havde bryster mor... Mille og Mikkel der imod syntes det var noget mærkeligt noget at hun sad nøgen oven på en nøgen mand, med numserne lige imod os (intet var skjult til fantasien) - vi fik dog talt det hele igennem og grinte lidt af det på vej ned og købe is ....

Ved ikke hvad jeg ville med mit indlæg... - bare dele min oplevelse med jer...

Sex i naturen er frækt og lækkert ingen tvivl om det, men fanme ikke et sted hvor der er fyld med børn - det er sgu ikke okay...

Knus Pia, en oplevelse rigere, men som jeg gerne ville havde været foruden..

HA ha ha... kan ikke lade være med at trække på smilebåndet, men er personligt glad for det ikke var mig der oplevet dette, og at det ikke var mig der skulle forklar mine børn det...

Anmeld

2. juni 2009

Pia.

Dejligt at høre at I havde haft det på samme måde... - Burde som I også skriver have sagt noget til dem, men som jeg skrev var jeg en smule "lammet" Nok mest fordi det var det sidste jeg havde regnet med at se da Mille ville vise mig noget... - Ved også med mig selv at hvis jeg først havde åbnet munden var det måske ikke blevet så pænt det jeg havde sagt - lige nu blev det til noget af en oplevelse for os alle 5, men vi har heldigvis fået det talt igennem og ungerne har det fint med det de så efter vores lange snak...

Knus og tak for jeres svar Pia.

Anmeld

2. juni 2009

Balderson

Det kunne nu have været sjovt hvis din datter havde råbte højt "Mor her ligger 2 og boller"

Det er sådan noget min niece kunne have fundet på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.