jm / afventer svar fra blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. november 2012

th

hej alle lige et lille pip fra mig, efter en meget lang uge.

sidste uge var jeg sygemeldt på fuldtid pga. plukveer, disse er nu heldigvis stoppet og deter dejligt.

jeg har stadig meget kvalme og er dersværre begyndt at kaste op hver dag. øv

mandag møden møder jeg ind på job, og få 15 min senere at vide at der har været en stor fyringsrundte og vi desværre skal sige farvel til en af min kollegaer, det var fanme hårdt, i sær fordi jeg ved han kan mere end mig (men er fredet pga graviditet) heldigvis for mig.

så denne uge har bare været hård på arbejde.

Og om ikke min svigerinde ringer i tirsdag og siger at deres søn har lussingesyge og dem havde vi været sammen med i weekenden, så til lægen og få taget blodprøver, for jeg svar på mandag.... det er godt nok lang tid til...

I dag ringer min jm og vil rykke min første tid til om 14 dage og det kunne jeg slet ikke overskude så sagde som det var at jeg havde det af h til og at der have været en masse, så skal ud til hende på mandag kl. 8.10. glæder jeg mig til.

bare et lille pip fra mig, som holder humøret oppe, fordi jeg ved hvad der venter mig en dejlig lille guldklump

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

UnderCover37

th skriver:

hej alle lige et lille pip fra mig, efter en meget lang uge.

sidste uge var jeg sygemeldt på fuldtid pga. plukveer, disse er nu heldigvis stoppet og deter dejligt.

jeg har stadig meget kvalme og er dersværre begyndt at kaste op hver dag. øv

mandag møden møder jeg ind på job, og få 15 min senere at vide at der har været en stor fyringsrundte og vi desværre skal sige farvel til en af min kollegaer, det var fanme hårdt, i sær fordi jeg ved han kan mere end mig (men er fredet pga graviditet) heldigvis for mig.

så denne uge har bare været hård på arbejde.

Og om ikke min svigerinde ringer i tirsdag og siger at deres søn har lussingesyge og dem havde vi været sammen med i weekenden, så til lægen og få taget blodprøver, for jeg svar på mandag.... det er godt nok lang tid til...

I dag ringer min jm og vil rykke min første tid til om 14 dage og det kunne jeg slet ikke overskude så sagde som det var at jeg havde det af h til og at der have været en masse, så skal ud til hende på mandag kl. 8.10. glæder jeg mig til.

bare et lille pip fra mig, som holder humøret oppe, fordi jeg ved hvad der venter mig en dejlig lille guldklump

Årh søde dig! 

Dét har da godt nok også været en møg uge, men er rigtigt glad for at din jordmoder ikke rykkede din til alligevel når nu, du har så meget brug for den! 

Jeg håbe du snart får noget lindring fra den forbandede kvalme/opkasningerne så du kan få ro til at nyde det lidt

Anmeld

3. november 2012

th

UnderCover35 skriver:

Årh søde dig! 

Dét har da godt nok også været en møg uge, men er rigtigt glad for at din jordmoder ikke rykkede din til alligevel når nu, du har så meget brug for den! 

Jeg håbe du snart får noget lindring fra den forbandede kvalme/opkasningerne så du kan få ro til at nyde det lidt

ja, den var lidt træls, men nu kan jeg tæller ned, vi rejser på ferie om en uge og det ser jeg meget frem til.

er sikker på næste uge bliver god jm mandag, scanning tirsdag, ned til min mormor torsdag og holde mortensaften og fredag formiddag køre vi afsted...

Anmeld

3. november 2012

UnderCover37

th skriver:

ja, den var lidt træls, men nu kan jeg tæller ned, vi rejser på ferie om en uge og det ser jeg meget frem til.

er sikker på næste uge bliver god jm mandag, scanning tirsdag, ned til min mormor torsdag og holde mortensaften og fredag formiddag køre vi afsted...

Åh det lyder skønt! 

Anmeld

4. november 2012

th

UnderCover35 skriver:

Åh det lyder skønt! 

ja det bliver skønt.

jeg håber jeg kommer med en update på det hele onsdag, da jeg ikke er hjemme tirsdag og mandag er jeg alene med vores søn så der går jeg nok i seng samtidig med ham.

Anmeld

4. november 2012

UnderCover37

th skriver:

ja det bliver skønt.

jeg håber jeg kommer med en update på det hele onsdag, da jeg ikke er hjemme tirsdag og mandag er jeg alene med vores søn så der går jeg nok i seng samtidig med ham.

Det vil jeg se frem til

Anmeld

5. november 2012

th

UnderCover35 skriver:

Det vil jeg se frem til

når lige en hurtig update.

var ved jm, hun er rigtig sød, så det er fint.

omkring min blodprøve var det ikke så godt, har ikke haft lussingesyge da jeg var lille, så skal have taget ny blodprøve i morgen med svar om en uge, så det er træls ikke at vide sig sikker. nu glæder vi os bare til scanning i morgen

Anmeld

5. november 2012

Frøken J.

th skriver:

omkring min blodprøve var det ikke så godt, har ikke haft lussingesyge da jeg var lille, så skal have taget ny blodprøve i morgen med svar om en uge, så det er træls ikke at vide sig sikker. nu glæder vi os bare til scanning i morgen

Krydser fingre for du slipper Hold humøret oppe, selvom der er meget lige nu! Det bliver så dejligt for jer at se den lille igen!

Anmeld

11. november 2012

UnderCover37

th skriver:

Så slet ikke din update, herligt at jm er sød men dog rigtigt ærgerligt at du ikke har haft det som barn - men hvad betyder det hvis du får det nu?

Og hvordan gik scanningen? 

Anmeld

12. november 2012

th

UnderCover35 skriver:

Så slet ikke din update, herligt at jm er sød men dog rigtigt ærgerligt at du ikke har haft det som barn - men hvad betyder det hvis du får det nu?

Og hvordan gik scanningen? 

hej, er lige hurtig på fra ferien.

hvis jeg får den ny betyder det at jeg skal til ekstrascanninger, da den lille kan lade være med at optage blod, hvilket betyder man giver den blod, eller at man mister den.

scanningen gik rigtig godt vi skal have en lillebror en lille Bertram, og han sagde at den var rigtig fint og min termin ville være omkring 25-27 april.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.