Milla-Victoria's mor skriver:
Halløj
Jeg kryber til korset og erkender.
Herhjemme lever vi såååååååååe usundt. Det er helt forfærdeligt. Og jeg har SÅÅÅ dårlig samvittighed. Jeg har simpelthen brug for et spark i røven, rent ud sagt.
grøntsager får vi sjældent. og vi spiser mad ude fra rigtig mange gange.... ikke fordi det smager bedre, men fordi det er nemmere.
Min datter har en fin størrelse, og er på ingen måder buttet som hendes mor er gået hen og blevet. Men jeg VED det ikke er sundt for hende.
Jeg mangler bare en motivation til at gøre noget ved det.
Ork hvor jeg hader at jeg ikke bare kan give min datter det der vil være det bedste for hende.
Hun får hver dag en sund madpakke med, det går jeg meget op i, samt at morgenmaden er sund. Men når det kommer til aftensmaden, fejler jeg BIG TIME.
Foruden det spiser vi/jeg et eller andet usundt hver eneste dag. Dog er jeg holdt med Colaen da jeg ønsker at blive gravid, og kun derfor.
Nu er det også eksamenstid lige om hjørnet, så nu har jeg en undskyldning til at det skal gå stærkt, så jeg kan komme tilbage til bøgerne.
Men det har jeg jo ikke de 350 andre dage om året.
Og jeg er snart uddannet sygeplejerske, men alligevel svigter min viden når det gælder sundhed herhjemme
Det bunder nok også i, at jeg selv er HEEEEELT vildt kræsen
Skæld mig ud, giv mit et råd el. lign.
Jeg er flov, men har brug for en opsang, så jeg kan begynde at gøre noget ved det.
Pernille
Hvis du virkelig vil så kan du også godt lade være..
Jeg lever efter dette her:
Jeg kan
Jeg vil
Jeg gør
Jeg kan tabe mig efter graviditet
Jeg vil tabe mig efter graviditet så jeg kan have det godt med mit udseende også jeg kan være et godt forbilled
Jeg gør det fordi min søn skal have en sund mor at se op til
Start i det små hvis du er svag, sæt små begrænsninger f.eks
KUN 1. dåse zero pr dag
Slik er KUN om fredagen og det er KUN en skål på f.eks 2 dl
Bliver du lækker sulten om aftenen i hverdagene så spis noget rugbrød der er ristet med pålæg.. Jeg bliver ofte hygge-sulten om aftenen og jeg spiser KUN noget der er sundt og det giver altså effekt..
Lad være med at sæt dig urealistiske mål.
Hvis du gerne vil træne dig op til at se sund og slank ud så start med at sig f.eks 2 gåture om ugen på ca 20 min ( hvis du går fra slet ikke at lave noget ) også sæt det stille og roligt op...
Vej dig altid kun 1 gang om ugen samme tidspunkt hver gang så har du noget at se fremtil
Køb dig et par skinny-jeans og se på dem ( jeg ser ofte på mine og jeg GLÆDER mig til at kunne få dem på)
sæt SMÅ MÅL!!!!
Store mål er som regel = nederlag hvis man ikke er vant til at presse sig selv!!!