nu kan jeg altså ikke dy mig mere, hvad er det lige nogle folk tænker på herhjemme?? Jeg var ude at gå tur med barnevognen i dag og stod og ventede på elevatoren og der går flere min før den kommer og tænker det var da helt vildt, da den så kommer går 3 voksne ud med hver deres kæmpe vogn fyldt med unger i ud (det jo også helt i orden) men så siger jeg bare i en venlig tone, der var mange med i elevatoren og så så siger manden ja, for derefter at kalde mig en IDIOT??
jeg er helt mundlam, mest af alt fordi han gik med vuggestue/børnehavebørn?? hvad h.... er det efterhånden for en negativ opførsel/adfærd vi har i det her land!!??
og det skam ikke første gang jeg oplever det, der er tit hvor folk nærmest bare skubber til en (hvis man kommer med barnevogn) gir en sviner eller bare glor som om man er en fra månen
hvor bliver venligheden efterhånden af? jeg synes slet ikke vi var så "lede" overfor hinanden for bare nogle år tilbage. jeg føler mig personligt ikke tryg ved at gå alene ud mere, mest fordi jeg altid oplever nogle mennesker der ikke virker helt normale og det har nu bundet ud i jeg har angst, føler mig ikke så godt tilpas ud blandt andre (fordi jeg altid føler at bare man siger bøh eller lige kommer til at stå lidt i vejen for en ældre herre i supermarket så er der ALTID nogle der har ondt i r....!!) øv siger jeg bare!
Ja undskyld et lille brokke indlæg men jeg synes sgu det trist vi opfører os sådan over for hinanden
er der andre der oplever/har oplevet noget af det samme??
Anmeld