Opdatering MD

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. november 2012

bubba

Hei folkens

nogle, der har været til MD og hvordan er det gået.?

håber at mavserne vokser og at vi alle får nogle positive svar med derfra :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

Tulle83

bubba skriver:

Hei folkens

Jeg kigger lige med

Vi skal først til MD scanning d. 21/11 og vi er meget spændte! Jeg synes at maven efterhånden er vokset en del (er 17+6 i dag) og det er blevet mere tydeligt, at det er baby der svømmer rundt i form af bobler

Anmeld

2. november 2012

bubba

Tulle83 skriver:

Jeg kigger lige med

Vi skal først til MD scanning d. 21/11 og vi er meget spændte! Jeg synes at maven efterhånden er vokset en del (er 17+6 i dag) og det er blevet mere tydeligt, at det er baby der svømmer rundt i form af bobler

Kan du mærke bulen tydeligt nu.? Jeg har kunnet mærke den i en måneds tid, men nu er den blevet tydelig, det er sjovt at mærke, når man ikke har prøvet det før :-)

Anmeld

2. november 2012

Tulle83

bubba skriver:

Kan du mærke bulen tydeligt nu.? Jeg har kunnet mærke den i en måneds tid, men nu er den blevet tydelig, det er sjovt at mærke, når man ikke har prøvet det før :-)

Ja, når jeg ligger ned og mærker efter

Ja, det er så spændende! Dejligt at vi kan dele vores glæde med hinanden herinde

Anmeld

2. november 2012

Mokka

Vi var afsted i onsdags :-)

Var subakut til en vækstscanning, da min læge og jordmoder ik´synes min livmoder synes så stor som den burde.

Men alt var vel. Skulle blot have været en vækstscanning, men lægen kom for godt igang og lavede en md scanning..

Skal dog stadig scannes til aftalt tid sidst i nov.

Men vores lille dreng vokser som han skal og alt så fint ud

Mokka 17+5

Anmeld

4. november 2012

Bambi84

Vi var afsted den 31/10 og fik her afvide at det hele så flot ud og at det bliver en lille dreng

Han skulle gerne komme til verden 31/3-13

Jeg er nu 19+0 og stadig ingen rigtig mave, gad vide om han bliver en bette en eller om maven pludselig tager fart på

Anmeld

12. november 2012

M (:

bubba skriver:

Hei folkens

Jeg skal til MD-skanning i dag 20+0, og er rigtig spændt! Dog har jeg mærket liv her til morgen (eller, det regner jeg da bestemt med at det er ), så glæder mig til at se fisken igen, selvom jeg også er ret nervøs! 

Anmeld

12. november 2012

bubba

M (: skriver:

Jeg skal til MD-skanning i dag 20+0, og er rigtig spændt! Dog har jeg mærket liv her til morgen (eller, det regner jeg da bestemt med at det er ), så glæder mig til at se fisken igen, selvom jeg også er ret nervøs! 

held og lykke :-) vi glæder os til at høre hvordan det er gået :-)

hvorfor nervøs.? :-)

Anmeld

12. november 2012

M (:

bubba skriver:

held og lykke :-) vi glæder os til at høre hvordan det er gået :-)

hvorfor nervøs.? :-)

Tusind tak!

Jamen, er nok bare nervøs for, om der skulle være noget galt.. Det er jo ikke "bare" en hygge skanning, men min gennemskanning for misdannelser - så er nok bare nervøs for at være en af de få procent, der får afivde, at der er noget galt.. Der har jo været mange øv-historier fra MD herinde den seneste tid.. 

Anmeld

12. november 2012

bubba

M (: skriver:

Tusind tak!

Jamen, er nok bare nervøs for, om der skulle være noget galt.. Det er jo ikke "bare" en hygge skanning, men min gennemskanning for misdannelser - så er nok bare nervøs for at være en af de få procent, der får afivde, at der er noget galt.. Der har jo været mange øv-historier fra MD herinde den seneste tid.. 

Ha, den er jeg faktisk også lidt nervøs for, men er sikker på at det nok skal gå godt.. Krydser fingre for dig :-)

hvornår skal du afsted i dag.?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.