Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. november 2012

gk

Hej piger..Jeg er nu 20+6 uger henne og har haft plukveer i ca.3 uger nu. Det er mest, når jeg ligger eller sidder ned jeg kan mærke dem..Er der andre herinde, der oplever det samme?Jeg har ikke blærebetændelse, så det er ikke derfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Miss Church

gk skriver:

Hej piger..Jeg er nu 20+6 uger henne og har haft plukveer i ca.3 uger nu. Det er mest, når jeg ligger eller sidder ned jeg kan mærke dem..Er der andre herinde, der oplever det samme?Jeg har ikke blærebetændelse, så det er ikke derfor

Hallo

Jeg har haft plukkeveer, siden jeg var i uge 14+. De kommer mest hvis jeg har anstrengt mig. For mig hjælper det at gå lidt rundt eller at ligge på siden. 

Det er helt almindeligt at have plukkeveer. Det er kroppens egen måde at forberede sig på fødslen Så det skal du ikke være nervøs for. Kun hvis de bliver regelmæssige og/eller gør ondt.

Anmeld

14. november 2012

Sahara82

Havde i går de første to plukveer der gjorde ondt. Puha det var godt nok ubehageligt. Men der har slet ikke været noget siden, så er ikke bekymret. Men har haft alm plukveer der ikke gør ondt i lang tid, men det har kun været ved orgasmer.

Men efter de to veer i går frygter jeg efterhånden en smule for fødslen. Det var simpelthen den mærkeligste følelse. Jeg havde bare ingen kontrol over kroppen.

Anmeld

14. november 2012

DitteFisk

Hmm, jeg er i uge 21+ og jeg har ikke haft plukveer. Havde det heller ikke så meget med min søn  så jeg kan ikke huske hvordan de føles heller..

Anmeld

16. november 2012

gk

Jeg er begyndt at skrive ned, når jeg får dem. Jeg havde 51 plukveer igår og det er som sagt KUN når jeg sidder eller ligger ned..Ja, lad os nu se hvor mange det bliver til idag :-) 

Anmeld

21. november 2012

Sahara82

Åh gisp hvor pinligt! Går i gågaden med poser og hund og får midt i det hele en plukve der gør så f... ondt! Er nød til at stoppe og sætte det hele fra mig. I panik griber jeg min mobil og lader som om jeg snakker, men i virkeligheden har jeg bare lyst til at lægge mig i fosterstilling og tude Heldigvis tror jeg ikke det vakte den store opmærksomhed!

Anmeld

22. november 2012

DitteFisk

smsh skriver:

Åh gisp hvor pinligt! Går i gågaden med poser og hund og får midt i det hele en plukve der gør så f... ondt! Er nød til at stoppe og sætte det hele fra mig. I panik griber jeg min mobil og lader som om jeg snakker, men i virkeligheden har jeg bare lyst til at lægge mig i fosterstilling og tude Heldigvis tror jeg ikke det vakte den store opmærksomhed!

Gud hvor ubehageligt!

Jeg fik vist to forleden nat... o_O det føltes som om hele maven spændte indefra og den blev hård. Går ud fra det var plukveer i hvert fald, er ikke sikker. Har ikke haft det siden

Anmeld

22. november 2012

Sahara82

Gigl skriver:

Gud hvor ubehageligt!

Jeg fik vist to forleden nat... o_O det føltes som om hele maven spændte indefra og den blev hård. Går ud fra det var plukveer i hvert fald, er ikke sikker. Har ikke haft det siden

Snakkede faktisk helt tilfældigt med en jordmoder i dag, som sagde at alle får plukveer hver dag og mange gange om dagen, og de der siger de ingen har, er fordi de ikke lægger mærke til det. Så det har uden tvivl været plukveer. Særligt hvis dine mave er blevet helt hård. Mega mærkelig fornemmelse ikk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.