hold kæft et gedemarket:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. marts 2008

Mor-jannie

min william bruger str 62-68
men for fanø da os det er svært, der er sgu ik en str der er ens nogen steder (mener i h&m bruger han 68 i esix (eller hvordan det staves) bruger han 62 og sådan er det over alt....

det er til og blive ...... over..
og man hvor f..... av av fødder af det:)

hvad med jeres, hvad bruger de???

og har i samme problem??

kram jannie der er træt i hovede og røv, øøh mente fødder:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

Anja

Uha, det er laaaang tid siden Elias var i str 62 eller 68 !

Her bruger vi str 80 i alt.

Anmeld

13. marts 2008

Loggidut

og str. 80 her...men vi tumbler også.
men jeg håber da også hun står lidt stille nu...for jeg mener str. 80 er helt op til omkring 1 år

Anmeld

13. marts 2008

heaven

hey

Her bruges 74-80, men kan da godt kende "problemet", især fordi Lasse er langbenet. Her er problemet at han ikke er specielt tyk, og derfor er bukser tit for store i livet for at han kan passe i længden.... hrum, lidt rodet, håber you got the point;)

Kram Jannie - nu med en søn der er putteklar ovenpå dagens hoste/gilpe/opkastflip

Anmeld

13. marts 2008

ka li ja

vi bruger 86 ca er begyndt at kigge efter 92

Anmeld

13. marts 2008

Marco2

Her bruger vi 74.

Men forstår ikke hvorfor det er et problem, for det er det jo for os alle.

Jeg mener, jeg kan forstå at producenterne kan fortolke small, medium og large. Men tøj der skal passe til en baby der måler 74 cm. Det må sgu da være ens for alle. Siden hvornår er 74 cm blevet en relativ størrelse og ikke en faktisk....

AG - også pissetræt af at størrelserne ikke er ens over hele linien.

Anmeld

13. marts 2008

Nadi

Det er dæleme også mange dage siden Oliver brugte str 62-68, men kan godt følge dig i problemet, har selv oplevet det mange gange, men nu bruger han str 74 i tøj og nattøj, i body og jakke bruger han str 80. Og det er faktisk lige meget hva mærke det er, men nu køer jeg mest i H&M og Exit.

-Nadia

Anmeld

13. marts 2008

Louise mortil4

vi er lige kommet over i str 74, men det er lige før maverne er for tykke til bukserne. Vildt som de vokser, og jeg kan ikke en gang bruge det vi har fra Freja for hun brugte str 74 om sommeren, det er nok lidt for koldt med korte bukser og tynde kjoler hva

Knus Louise

Anmeld

13. marts 2008

Nadi

[citat][f][småt]mlbrydegaard skriver:[/småt][/f] vi er lige kommet over i str 74, men det er lige før maverne er for tykke til bukserne. Vildt som de vokser, og jeg kan ikke en gang bruge det vi har fra Freja for hun brugte str 74 om sommeren, det er nok lidt for koldt med korte bukser og tynde kjoler hva Knus Louise[/citat] Ja både og, du kan jo komme langærmet body'er under en t-shirt og langeærmet trøje og strømebukser til kjolerne. Så tror jeg godt du kan bruge noget af det. Køber næsten altid buklser med regulærbar elastik i livet for kender godt det der med de tykke maver ;)

Anmeld

13. marts 2008

Mor-jannie

åhh det er dejligt jeg ik er alene:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.