Flyskræk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.127 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. juni 2009

Kvindemin

Hvad gør jeg, nu kan jeg bare mærke den er påvej. Flyver lørdag morgen.
Har kun fløjet en gang før.
Hvad gør i?
Har hørt man kan tage en søsyge pille?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2009

Lise

Jeg plejer, hvis jeg bliver lidt nervøs, at kigge på stewardesserne. Hvis de smiler (og det gør de altid), så er alt godt

Skal du ha' lillepgen med? Hvis ja, så sid med hende - så går tiden med det.

Ved ikke noget om søsygepiller... Er det fordi du er bange for at flyve, eller fordi du tror du bliver dårlig? hvis det er sidstnævnte, er det måske en fin ide. Hvis det er fordi du er bange, tror jeg ikke den hjælper noget. Men kender nogen der tager piller pga angst når de skal flyve - men jeg ved ikke hvad det er. Har selv en enkelt gang taget betablokker, men om det hjalp mig ved jeg ikke...

Hvor skal du hen?

Anmeld

1. juni 2009

Bastian

Min mand får en pille, som han har på recept fra sin læge. De hedder Alopam. Havde han ikke dem, fik jeg ham slet ikke ud og flyve. De er fantastiske. De virker hæmmende på angsten, men ellers er han 100% sig selv og kan tage sig af ungerne.

Anmeld

1. juni 2009

Kvindemin

Tusinde tak skal i begge have. Anede intet om dette i siger.
Og lille pigen skal med, og vil jo ikke påvirke hende.
Jeg ringer til lægen i morgen.

I kommer med i min aftenbøn.
Stort knus

Anmeld

1. juni 2009

Becks

Chritinap skriver:

Hvad gør jeg, nu kan jeg bare mærke den er påvej. Flyver lørdag morgen.
Har kun fløjet en gang før.
Hvad gør i?
Har hørt man kan tage en søsyge pille?

Hejsa...

Jeg er også UTROLIG bange for, at flyve... Har dog fløjet over 100 gange tror jeg, men er lige angst hver gang...
Jeg plejer at sige til crewet når vi går ombord på flyveren, at jeg er utrolig angst for det, og så er de søde og rare till at komme hen engang imellem og snakke...
De gange jeg har haft min nevø alene med på ferie, har jeg slet ikke mærket angsten nær så meget, fordi jeg skal være der for ham...

Vi flyver den 18/6, min nevø og jeg, men denne gang er min mor og søster med på flyveren og er selv spændt på hvordan jeg reagere, om jeg er angst som jeg plejer eller om jg er som jeg plejer når jeg har min nevø med...

Håber du får en god flyvetur søde, du kan også tage op til din læge og få noget beroligende til flyturene, det gør jeg nogen gange...

Knusser

Anmeld

1. juni 2009

Kvindemin

Beck skriver:

Hejsa...

Jeg er også UTROLIG bange for, at flyve... Har dog fløjet over 100 gange tror jeg, men er lige angst hver gang...
Jeg plejer at sige til crewet når vi går ombord på flyveren, at jeg er utrolig angst for det, og så er de søde og rare till at komme hen engang imellem og snakke...
De gange jeg har haft min nevø alene med på ferie, har jeg slet ikke mærket angsten nær så meget, fordi jeg skal være der for ham...

Vi flyver den 18/6, min nevø og jeg, men denne gang er min mor og søster med på flyveren og er selv spændt på hvordan jeg reagere, om jeg er angst som jeg plejer eller om jg er som jeg plejer når jeg har min nevø med...

Håber du får en god flyvetur søde, du kan også tage op til din læge og få noget beroligende til flyturene, det gør jeg nogen gange...

Knusser

Tak for det, og i lige måde

har ingen anelse om, hvordan det bliver med lille pigen. Ved kun det er anden gang jeg er i et fly, og husker stadig hvor SLEMT jeg havde det sidste gang.
Derfor frygter jeg bare at Celina skal blive påvirket. Hvem ved, måske (sm du siger) - er det noget helt andet når hun er med. Forhåbentligt. Men tør ikke tage chancen.
Så kontakter lægen i morgen.

Stort knus til dig også

Anmeld

1. juni 2009

Becks

Chritinap skriver:

Tak for det, og i lige måde

har ingen anelse om, hvordan det bliver med lille pigen. Ved kun det er anden gang jeg er i et fly, og husker stadig hvor SLEMT jeg havde det sidste gang.
Derfor frygter jeg bare at Celina skal blive påvirket. Hvem ved, måske (sm du siger) - er det noget helt andet når hun er med. Forhåbentligt. Men tør ikke tage chancen.
Så kontakter lægen i morgen.

Stort knus til dig også

God idé, for de piller er virkelig effektive

Knus

Anmeld

19. juli 2010

sillefisk

[SPAM! Første og eneste advarsel hermed givet. Henrik]

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.