Hej piger.
Jeg er temmelig sikker på, jeg lige har haft en tidlig sa. Jeg gik en uge over tid, har haft forfærdeligt meget aftenkvalme, hævede og ømme bryster, mærkelig lugtesans og i det hele taget alle den andre ting, der definerer mine graviditeter. Jeg har dog allehøjest fået en svag skyggestreg på mine tests, hvilket nu ikke er unormalt for mig, da jeg er længe om at danne hcg og derfor normalt først tester positivt i uge 5-6 stykker. Nå, men jeg begyndte at bløde fredag, og da det ikke er en ønsket graviditet var vi jo lettede. Men jeg har bare overhovedet ikke blødt i nærheden af hvad jeg plejer, og kun i 3 dage, OG min kvalme fortsætter med at more sig hver aften. Så nu er jeg jo lettere betuttet. Er der nogen af jer, der har oplevet en sa, der kan fortælle om der kan gå dage eller uger, før graviditetssymptomerne forsvinder igen?? Eller er jeg mon bare indbilsk... Er der nogen, der har nogen andre bud på hvad der lige sker, er de meget velkomne til at byde ind. Jeg kan bare ikke komme i tanke om nogen sygdomme jeg kender, der giver kvalme om aftenen, hævede bryster og øget træthed 

Anmeld