spørgsmål??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er temmelig sikker på, jeg lige har haft en tidlig sa. Jeg gik en uge over tid, har haft forfærdeligt meget aftenkvalme, hævede og ømme bryster, mærkelig lugtesans og i det hele taget alle den andre ting, der definerer mine graviditeter. Jeg har dog allehøjest fået en svag skyggestreg på mine tests, hvilket nu ikke er unormalt for mig, da jeg er længe om at danne hcg og derfor normalt først tester positivt i uge 5-6 stykker. Nå, men jeg begyndte at bløde fredag, og da det ikke er en ønsket graviditet var vi jo lettede. Men jeg har bare overhovedet ikke blødt i nærheden af hvad jeg plejer, og kun i 3 dage, OG min kvalme fortsætter med at more sig hver aften. Så nu er jeg jo lettere betuttet. Er der nogen af jer, der har oplevet en sa, der kan fortælle om der kan gå dage eller uger, før graviditetssymptomerne forsvinder igen?? Eller er jeg mon bare indbilsk... Er der nogen, der har nogen andre bud på hvad der lige sker, er de meget velkomne til at byde ind. Jeg kan bare ikke komme i tanke om nogen sygdomme jeg kender, der giver kvalme om aftenen, hævede bryster og øget træthed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

Heidi72

Jeg ville give det lidt tid endnu, og hvis det ikke ændrer sig, så få lægen til at kigge op :-) og tjekke om der er noget eller ej. Nogle gange kan tanken om at man er blevet gravid jo være nok til at forstyrre cyklus så den ikke er som den plejer, og samtidig være med til at give en masse andre graviditetssymptomer.

Held og lykke med det.

Anmeld

2. november 2012

LMX

Når man oplever en SA så bløder man ret voldsomt. Dvs en del mere end ved mens.

Anmeld

2. november 2012

Miss Kat

Mit gæt er, at enten er du gravid og har bare haft en lettere menstruationsagtig blødning, eller også har du netop været gennem en biokemisk graviditet.

Eftersom I ikke ønsker en graviditet, krydser jeg da fingre for det sidste. Prøv evt. at teste igen.

Anmeld

2. november 2012

L&V

LMX skriver:

Når man oplever en SA så bløder man ret voldsomt. Dvs en del mere end ved mens.

Det er altså individuelt.. For hvad er en alm mens. nogle bløder jo mere end andre

Anmeld

2. november 2012

LMX

Månsson skriver:

Det er altså individuelt.. For hvad er en alm mens. nogle bløder jo mere end andre

Det har du da ret i, men ved en SA bløder man ret meget så man burde ikke være i tvivl. Desuden er der en del væv i blødningen. Så blodet er klumpet.

Uanset om man bløder meget eller lidt ved alm mens, så bløder man mere ved en SA.

Anmeld

2. november 2012

L&V

LMX skriver:

Det har du da ret i, men ved en SA bløder man ret meget så man burde ikke være i tvivl. Desuden er der en del væv i blødningen. Så blodet er klumpet.

Uanset om man bløder meget eller lidt ved alm mens, så bløder man mere ved en SA.

Det gjorde jeg bare ikke.. Det mindede om en mens der gjorde mere ondt og tog længere tid.

Anmeld

2. november 2012

LMX

Månsson skriver:

Det gjorde jeg bare ikke.. Det mindede om en mens der gjorde mere ondt og tog længere tid.

Men var du i tvivl?

Hvis du blødte længere så blødte du også mere...

Lukker den her. Enig om at være uenig.....

Anmeld

3. november 2012

Anonym trådstarter

lige en lille tilføjelse..

jeg går og tænker, om kroppen måske kunne lave en såkaldt falsk graviditet, - så forsøger at lade være med at tænke på det...

Men. Nu er jeg også begyndt at have råmælk i brysterne, og da det snart er 1½ år siden jeg stoppede med at amme sidst, og der ikke har været noget i mellemtiden, mystifiserer det mig jo lidt. Kan man psykisk provokere kroppen så meget tror I??

Anmeld

3. november 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

lige en lille tilføjelse..

jeg går og tænker, om kroppen måske kunne lave en såkaldt falsk graviditet, - så forsøger at lade være med at tænke på det...

Men. Nu er jeg også begyndt at have råmælk i brysterne, og da det snart er 1½ år siden jeg stoppede med at amme sidst, og der ikke har været noget i mellemtiden, mystifiserer det mig jo lidt. Kan man psykisk provokere kroppen så meget tror I??

Jeg ville tage en ny test!

Og hvis den er negativ eller med skyggestreg, så ville jeg nok kontakte lægen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.