Komune og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Maria_line

Mig og min kæreste er begyndt at snakke lidt om et barn, vi er begge 20! bare inde for de næste 1-4år
Men her for et par dage siden sad jeg og så de unge mødre, hvor Nanna kommer i konflikt med komunen og de vil fjerne hendes barn måske pga nogle diagnoser hvad jeg har forstået!

Så nu er mit spørgsmål, jeg går selv i terapi for angst for at færdes alene!
Men jeg er blevet i tvivl om hvis jeg nu fik et barn om de så ville fjerne det, selvom hvis jeg til den tid har afsluttet terapien? 

Eller om der skal mere end en angst til at de fjerne barnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Lacour92

Maria_line skriver:

Mig og min kæreste er begyndt at snakke lidt om et barn, vi er begge 20! bare inde for de næste 1-4år
Men her for et par dage siden sad jeg og så de unge mødre, hvor Nanna kommer i konflikt med komunen og de vil fjerne hendes barn måske pga nogle diagnoser hvad jeg har forstået!

Så nu er mit spørgsmål, jeg går selv i terapi for angst for at færdes alene!
Men jeg er blevet i tvivl om hvis jeg nu fik et barn om de så ville fjerne det, selvom hvis jeg til den tid har afsluttet terapien? 

Eller om der skal mere end en angst til at de fjerne barnet?

Hej.
Jeg ved ikke om du har fået svar på dit spørgsmål, da det jo er lidt længe siden du har skrevet..

Men du skal ikke være bange for at de vil fjerne dit barn over en så "lille" ting, min kæreste har også angst og kommunen har slet ikke været inde over med noget som helst.
Min mor har arbejdet på et børnehjem, for børn der er blevet s
tvangsfjernet, og inden jeg skulle føde snakkede vi om hvad der skal til før de fjerne ens barn og hun fortalte at hvis du er voldelig eller faren er, eller hvis en af jer tager mange stoffer eller drikker utroligt meget, men hvis sp synes i klare det fint er der ingenting at være bange for.
jeg håber du kan bruge det
Vh. Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.