så blev jeg scannet idag/fik svar ang. fra akut scanning !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Marjansen

Hejsa.  Ja så kom det endelig resultat, med uden bekymring.    Den havde lagt og gemt sig godt og havde nåedet at vokste på de 3 dage og man kunne se dens hjerte blink  

Jahhh.... Vi er bare så vildt glade   råbte wuhuuuu da jeg gik fra sygehuset.   Alt var som det skulle være både blod prøverne og lille spire - sååå GLAD   Men pga. de her nervøse tid og oplevelse om mandagen med den triste scanning, så får jeg en ekstra scanning sidst i november for at give tryghed og så for at se hvornår min rigtige termin er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

Mink

Marjansen skriver:

Hejsa.  Ja så kom det endelig resultat, med uden bekymring.   Den havde lagt og gemt sig godt og havde nåedet at vokste på de 3 dage og man kunne se dens hjerte blink  

Jahhh.... Vi er bare så vildt glade   råbte wuhuuuu da jeg gik fra sygehuset.   Alt var som det skulle være både blod prøverne og lille spire - sååå GLAD   Men pga. de her nervøse tid og oplevelse om mandagen med den triste scanning, så får jeg en ekstra scanning sidst i november for at give tryghed og så for at se hvornår min rigtige termin er 

Pyyyyh ha hvor dejligt !!! stort tillykke med det

Anmeld

2. november 2012

Hemmeligpigeendnu

ej hvor dejligt.. stort tillykke

Anmeld

3. november 2012

kriknu

Marjansen skriver:

Hejsa.  Ja så kom det endelig resultat, med uden bekymring.   Den havde lagt og gemt sig godt og havde nåedet at vokste på de 3 dage og man kunne se dens hjerte blink  

Ej hvor skønt! 

Sagde jo at det hele nok skulle gå! 

Anmeld

3. november 2012

mybaby-girl

Ej, hvor dejligt !!

Har haft krydset finger for dig - så håber det hele er hvor det skal vær og at du har det godt  

Anmeld

9. november 2012

Hemmeligpigeendnu

Hvor dejligt for dig og læse..

Hvor langt er du henne??

Var til scanning for to uger siden, der var der et fint foster, men ingen hjerteblik, men var ikke så langt henne som jeg troede, var derude idag igen, der kunne hun ikk se fosteret

så skal snakke med en læge mandag, så krydser fingere for min os gemmer sig

Anmeld

10. november 2012

Marjansen

Nymark89 skriver:

Hvor dejligt for dig og læse..

Hvor langt er du henne??

Var til scanning for to uger siden, der var der et fint foster, men ingen hjerteblik, men var ikke så langt henne som jeg troede, var derude idag igen, der kunne hun ikk se fosteret

så skal snakke med en læge mandag, så krydser fingere for min os gemmer sig

puhaa. Håber også for dig at den bare leger gemme leg og at du ikke var så langt henne-  ved mig var jeg nok ikke så langt henne, kun 3mm. men hun var ikke sikker og der var hjerteblink. 

Vi ved ikke med sikkerhed hvor langt henne jeg er længere, så skal til både trygheds - og terminsscanning torsdag d. 22 for at se om alt stadig er som det skal være når jeg nu var så bange og hvad terminen er hvis alt går vel    så kan desværre ikke svare dig på det endnu    Du må meget gerne give lyd hvordan det går med dig på mandag så? ikke rart at være uviden - og ventetiden er pokkers laaaaang   fingre og alt hvad jeg kan for dig.

Anmeld

11. november 2012

Hemmeligpigeendnu

Marjansen skriver:

puhaa. Håber også for dig at den bare leger gemme leg og at du ikke var så langt henne-  ved mig var jeg nok ikke så langt henne, kun 3mm. men hun var ikke sikker og der var hjerteblink. 

Vi ved ikke med sikkerhed hvor langt henne jeg er længere, så skal til både trygheds - og terminsscanning torsdag d. 22 for at se om alt stadig er som det skal være når jeg nu var så bange og hvad terminen er hvis alt går vel   så kan desværre ikke svare dig på det endnu    Du må meget gerne give lyd hvordan det går med dig på mandag så? ikke rart at være uviden - og ventetiden er pokkers laaaaang   fingre og alt hvad jeg kan for dig.

Hej..

Puha det gik ikke som ventet, har været ved vagtlægen idag, da jeg fik brunligt udflåd, kom meget ud af skeden, (som jeg havde tisset i bukserne) Kastede op og krampede.

Vagtlægen/ som var min egen læge er bange for at fosteret er dødt og måske væk nu, så skal på sygehuset i morgen og scannes igen og snakke abort

Anmeld

15. november 2012

Marjansen

Nymark89 skriver:

Hej..

Puha det gik ikke som ventet, har været ved vagtlægen idag, da jeg fik brunligt udflåd, kom meget ud af skeden, (som jeg havde tisset i bukserne) Kastede op og krampede.

Vagtlægen/ som var min egen læge er bange for at fosteret er dødt og måske væk nu, så skal på sygehuset i morgen og scannes igen og snakke abort

puhaaa, lyder absolut ikke rart, kender godt følelsen. Det jeg ked af, men vi må bare håbe på det bedste at det ikke er sådan, ville være så trist det andet!   Hvordan gik scanningen ????    kæmpe krammer

Anmeld

16. november 2012

Hemmeligpigeendnu

Marjansen skriver:

puhaaa, lyder absolut ikke rart, kender godt følelsen. Det jeg ked af, men vi må bare håbe på det bedste at det ikke er sådan, ville være så trist det andet!   Hvordan gik scanningen ????    kæmpe krammer

Alså ingen hjerte, så fik en medicinsk abort. skal til scanning på mandag igen, for at se om alt er kommet ud.. hvilke jeg er meget overbevist om det er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.