når man pludselig prøver noget nyt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. november 2012

young-mother

' jeg må indrømme at jeg er angst for at kaste op! og har kun oplevet og gjort det som barn. Ligeså lille som jeg husker - da jeg stadig sov inde hos mine forældre.

så det er mange år siden!!!!! pludselig for første gang i rigtig mange år - blir jeg faktisk pludselig syg og kaster op! det skyldes ikke min graviditet - da jeg simpelthen havde fået madforgiftning, både mig og min kæreste lå syge.. undtagen vores 1barn, da hun intet havde rørt. Vidste vi det var maden..! men jeg kastede op! gik fuldstændig i panik, kæmpede det tilbage, men det kom ud! og er først ved at komme mig over situationen over at jeg virkelig gjorde det! og angsten er mindre nu, men TÆNK, jeg kastede sku OP!

andre der har oplevet noget lignene???????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Muffin_girl

young-mother skriver:

' jeg må indrømme at jeg er angst for at kaste op! og har kun oplevet og gjort det som barn. Ligeså lille som jeg husker - da jeg stadig sov inde hos mine forældre.

så det er mange år siden!!!!! pludselig for første gang i rigtig mange år - blir jeg faktisk pludselig syg og kaster op! det skyldes ikke min graviditet - da jeg simpelthen havde fået madforgiftning, både mig og min kæreste lå syge.. undtagen vores 1barn, da hun intet havde rørt. Vidste vi det var maden..! men jeg kastede op! gik fuldstændig i panik, kæmpede det tilbage, men det kom ud! og er først ved at komme mig over situationen over at jeg virkelig gjorde det! og angsten er mindre nu, men TÆNK, jeg kastede sku OP!

andre der har oplevet noget lignene???????????

Jo jeg oplever da ting jeg har været bange for.. Men ikke lige med sådan noget som opkast ..  

Anmeld

1. november 2012

SD21

Puha, jeg har det på nøjagtig samme måde - jeg får kæmpe angstanfald når jeg får kvalme og endnu mere ved tanken om at kaste op.

Anmeld

1. november 2012

Miss Kat

Noget, jeg ville være langt mere bange for, end selve processen i at kaste op, er selve madforgiftningen, da det kan være farligt for et foster. Hvor slemt er det og har du snakket med din læge?

Anmeld

1. november 2012

Miss Kat

Noget, jeg ville være langt mere bange for, end selve processen i at kaste op, er selve madforgiftningen, da det kan være farligt for et foster. Hvor slemt er det og har du snakket med din læge?

Anmeld

1. november 2012

Miss Kat

Ved ikke lige hvorfor den kommentar skulle postes to gange... sorry.

Anmeld

2. november 2012

young-mother

Miss Kat skriver:

Ved ikke lige hvorfor den kommentar skulle postes to gange... sorry.

nej har ikke talt med lægen.. det var ikke sådan så jeg gik på wc hver time... de 2 første ganges opkast var mere sådan gylp for den 3 og sidste gang var lidt mere. Men, ellers havde jeg det bare enormt skidt og livmoderen gik i krampe det meste af dagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.