33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.050 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Miss BananaHammock

Så nåede jeg endnu en milepæl. Under 50 dage tilbage - 7 uger til fødsel og lungerne er nu også udviklet (det står der ihvertfald i min morgenmail fra mm)

Synes det er svært at se at man vokser - men navlen forsvinder mere og mere og når jeg sammenligner billeder fra forrige uger, så kan det ses.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Muffin_girl

Sikke en fin mave Og dejligt at endnu en milepæl er nået

Anmeld

1. november 2012

Miss BananaHammock

AalborgPigen skriver:

Sikke en fin mave Og dejligt at endnu en milepæl er nået

tak!

Anmeld

1. november 2012

Muhmi

Miss BananaHammock skriver:

Så nåede jeg endnu en milepæl. Under 50 dage tilbage - 7 uger til fødsel og lungerne er nu også udviklet (det står der ihvertfald i min morgenmail fra mm)

Synes det er svært at se at man vokser - men navlen forsvinder mere og mere og når jeg sammenligner billeder fra forrige uger, så kan det ses.

Jealouuuuuuuux!!!

Så smuk mave!!! 

Anmeld

1. november 2012

Miss BananaHammock

Muhmi skriver:

Jealouuuuuuuux!!!

Så smuk mave!!! 

du er sød!

Anmeld

1. november 2012

VNB

SMUKT 

og sikke en fin kjole du har på! Hvor er den købt???? 

Anmeld

1. november 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

SMUKT 

og sikke en fin kjole du har på! Hvor er den købt???? 

Tak søde!

Ja den er super fin - det er en jeg har fået af en studiekammerat, så tror den er en del år gammel.. den er fra Estelle Mamma. Ved ikke om det overhovedet stadig laves

Anmeld

1. november 2012

Miss Church

Så flot mave! Åhh hvor er det skønt for jer, at i snart kan se en ende på graviditeten, så et nyt liv kan begynde  

Anmeld

1. november 2012

FrkZier

iiih hvor den mave  bare fin

Anmeld

2. november 2012

Miss BananaHammock

Miss Church skriver:

Så flot mave! Åhh hvor er det skønt for jer, at i snart kan se en ende på graviditeten, så et nyt liv kan begynde  

Ja vi nærmer os målet

Og tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.