Skal man selv betale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Anonym trådstarter

Min læge sender en henvisning til en gynækolog fordi jeg går med underlivs smerter og manglene mens. hun kunne ikke lave en gu pga vaganisme så skal til en gyn. nu er jeg kommet i tvivl om man selv skal betale?? det er vidst en privat men det var en hun valgte ved i noget ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Min læge sender en henvisning til en gynækolog fordi jeg går med underlivs smerter og manglene mens. hun kunne ikke lave en gu pga vaganisme så skal til en gyn. nu er jeg kommet i tvivl om man selv skal betale?? det er vidst en privat men det var en hun valgte ved i noget ?

Jeg var på et tidspunkt sendt til gynækolog med en henvisning og det betalte jeg ikke for 

Så nej, det går jeg ikke ud fra

Anmeld

1. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jeg har ikke betalt de gange jeg har været til gyn. med henvisgning

Anmeld

1. november 2012

Malthesmoar

Nej!

Anmeld

1. november 2012

M&N

Jeg har heller ikke betalt for de 2 gange jeg blev henvist til gynækolog Så jeg tror bare du kan tage det helt roligt..

Anmeld

1. november 2012

Anonym trådstarter

tusind tak for jeres svar  har nemlig ikke så mange penge så blev lidt nervøs 

Anmeld

1. november 2012

mpr

Så længe det er med henvisning skal du ikke

Det er kun hvis du gør det uden om lægen og besøger en gynækolog at du skal punge ud

Anmeld

1. november 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Så længe det er med henvisning skal du ikke

Det er kun hvis du gør det uden om lægen og besøger en gynækolog at du skal punge ud

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.