rokke rokke rokke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. marts 2008

Tikki

Ja, Iza står på alle fire og rokker derud af og har gjort det i 14 dage nu. Jeg vil lige høre, om hvor længe, der er gået før jeres har kravlet, når de først står der og rokker?

En fra min mødregruppe IRL, siger de nemt kan stå i 3 måneder sådan der og sørme om hun så også lige fik sagt, at det også kunne være tegn på et autisme at de rokker - HA HA HA8D8D8D...FOR F..... nogle mennesker er altså bare for mærkelige at høre på (Hun havde vist glemt at mit arbejde er med autister, så skulle lige spille klog) Nå, men hvornår kan jeg så forvente at mit lille "autist"barn mon kravler?

Kram
Jeanette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

Sille

haha.. ja nogle mennesker tænker sig ikke altid om.. det sker også tit for mig at folk skal belære mig om sygdomme og demens selvom jeg har arbejdet med det i mange år..
Og desuden ud over at du arbejder med det, er det da nogle mærkelige tanker at sætte i en mors hoved.. ikke alle ville tage det så pænt som dig...
Lidt ligesom når folk fortæller gravide om alle dem de kender der har aborteret...

Mht "rokkeriet" tror jeg Freja rokkede omkring 14 dage-tre uger inden hun kravlede..

Knus fra sille (som har fået at vide om freja kunne have damp.... fordi hun er så kvik, glad og aktiv.. så nej ikke alle folk er lige kloge... :)) )

Anmeld

13. marts 2008

Loggidut

ohhhh nogle mennesker er bare så skide kloge...og tror de ved alt, heldigvis for du arbejder inden for det område, for sådan en madamme kan da nemt sætte en skræk i livet på folk.
Ja nogle kravler sent, andre tidligt, det er vel kun et spørgsmål om hvor hurtigt de får det lært.
Så jeg har nu ingen bud på hvornår Iza begynder...men som jeg ved andre vil svare...har i nogen sinde set et barn på 14 som rokker....ha ha...de når det nok, det er jeg ikke i tvivl om.
Her er der knap nok antydning til kravleri, og jeg nyder det da lidt, for så skal jeg ikke løbe rundt som en vild og stoppe Tiffanie i forskellige ting...hæ hæ

Anmeld

13. marts 2008

heaven

hehe, kravle??? Hvad er det for noget? Han lægger dog an til det når han sidder, men tror der er et stykke vej endnu, det er så forskelligt... De fleste kravler dog ved 9-10 mdr`s alderen... Så som Loggi skriver NYD "FRIHEDEN"....... Vi kan tids nok komme til art rende efter dem...:P

Kram Jannie

Anmeld

13. marts 2008

Muffinmus

he he.. Jep, lang tid for nogle.. william rokkede på alle 4 den dag han blev 5 mdr og kravlede først rigtigt omkrinh 7 1/2 mdr:) Så der kan sagtens gå lang tid:):)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.