Hvad mærke er det her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Dorthe1986

Halløj de damer. Jeg har købt den her pung, men kan ikke lige gennemskue, hvad mærke det er. Om det overhovedet er noget... Det er nu ikke fordi det er vigtigt, jeg er bare nysgerrig så måske nogen af jer ved det?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Muffin_girl

Dorthe1986 skriver:

Halløj de damer. Jeg har købt den her pung, men kan ikke lige gennemskue, hvad mærke det er. Om det overhovedet er noget... Det er nu ikke fordi det er vigtigt, jeg er bare nysgerrig så måske nogen af jer ved det?

Det ligner bare noget fra evt pieces, accesories eller sådan.. Er det intet indeni den ? 

Anmeld

8. november 2012

Dorthe1986

AalborgPigen skriver:

Det ligner bare noget fra evt pieces, accesories eller sådan.. Er det intet indeni den ? 

Ej, havde slet ikke set at der var en der havde svaret

Men nej, det eneste der er det logo der foran. Men altså det er en rigtig lækker kvalitet og det er ægte skind, så derfor tænkte jeg at det måske kunne være noget kendt Den er købt i en "rigtig" læderforretning, altså en taskebutik

Anmeld

8. november 2012

Kamulla

mange laver rigtig lækre tasker af kernelæder uden at være et kendt mærke men det gør den jo ikke mindre god, oftest betaler man jo for mærket når du har købt den i en rigtig butik, så burde du have lagt mærke til om det var et mærke.. og de kendte mærker reklamerer for det meste altid med deres logo mm. på deres tasker mm.

Anmeld

8. november 2012

Dorthe1986

Kamulla skriver:

mange laver rigtig lækre tasker af kernelæder uden at være et kendt mærke men det gør den jo ikke mindre god, oftest betaler man jo for mærket når du har købt den i en rigtig butik, så burde du have lagt mærke til om det var et mærke.. og de kendte mærker reklamerer for det meste altid med deres logo mm. på deres tasker mm.

Det er nu heller ikke noget, der betyder noget, blev bare lidt nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.